Atsižvelgė į klientų lūkesčius
Pastatų priežiūros bendrovei „Mano Būsto“ priklausančios minėtos daugiabučių namų administravimo įmonės nuo šiol dirba strategiškai patogioje vietoje – Kuosų g. 18. Čia taip pat įsikūrė ir „Mano Būsto“ Klaipėdos padalinio administracija. Iki šiol bendrovės klientus aptarnaudavo skirtinguose biuruose. Taigi neabejojama, kad klientai pajus pasikeitusią bendravimo su administratoriais kokybę.
Įmonių grupės Klaipėdos regiono vadovė Vaida Žvikienė pabrėžė, kad sprendimas ieškoti naujų ir bendrų patalpų pirmiausia priimtas atsižvelgiant į gyventojų lūkesčius ir pageidavimus.
Persikėlimui į naujas patalpas įtakos turėjo ir šiuolaikinės klientų aptarnavimo tendencijos.
„Augant įmonėms, norisi interesantus aptarnauti greitai ir patogiai. Būtent klientai yra tie, kurie mus įpareigoja nesustoti, siekti geriausio rezultato, kad pateisintume jų lūkesčius. Juk kartu kuriame istoriją. Atnaujinę biurą jaučiamės tarsi pradėdami naują etapą. Čia užsukę klaipėdiečiai galės įsitikinti, kad juos aptarnauja rinkoje tendencijas diktuojančios įmonės“, – tvirtino vadovė.
Suteiks visą informaciją
Naujose daugiabučių administratorių patalpose gyventojai aptarnaujami vieno langelio principu. Įėjus į biurą, interesantus pasitiks ir konsultuos administratorės.
Prireikus bus pakviesti vadybininkai, kurie galės suteikti visą informaciją apie kiekviename daugiabučiame name atliekamus darbus.
„Biure gyventojai galės išreikšti ir savo pageidavimus bei pastabas. Į jas reaguosime dar operatyviau, nes visi būsime po vienu stogu“, – pabrėžė V. Žvikienė.
Įmonių grupės „Mano Būstas“ klientų aptarnavimo centre dirba 50 darbuotojų. Iš viso bendrovė uostamiestyje yra sukūrusi 360 darbo vietų.
Išplėtė elektronines paslaugas
Trečiadienį vykusio oficialaus biuro atidarymo metu pristatyta ir dar viena naujovė uostamiesčio daugiabučių namų gyventojams – atnaujinti savitarnos interneto portalai.
Jau kelerius metus įmonių „Danės būstas“, „Vėtrungės būstas“, „Jūros būstas“ ir „Klaipėdos būstas LT“ klientai elektroniniu būtų gauna sąskaitas bei jų išklotines, o bet kada prisijungę prie asmeninių paskyrų gali susipažinti su namo dokumentacija, balsavimais, apklausomis.
Interaktyviai naujuosius portalus pristatęs įmonių grupės „Mano būstas“ generalinis direktorius Vytautas Turonis akcentavo, kad nuo šiol klientai internetinėse svetainėse galės gyvai susisiekti su konsultantais ir išsakyti rūpesčius specialiame susirašinėjimo laukelyje.
„Modernizuota ir visa elektroninė aptarnavimo erdvė. Netrukus klientai galės naudotis ir dar viena naujove – mobiliąja programėle. Jos dėka bus galima gedimus registruoti tiesiogiai siunčiant nuotrauką į aptarnavimo sistemą“, – pasakojo generalinis direktorius.
Rinkos lyderė Lietuvoje
Sėkmingai dirbančią, darbo vietas kuriančią bei klaipėdiečiams būtinas paslaugas teikiančią įmonę su permainomis sveikino miesto meras Vytautas Grubliauskas, vicemerė Judita Simonavičiūtė, uostamiesčio savivaldybės Viešosios tvarkos skyriaus, policijos ir socialinių partnerių atstovai.
Atidarymo metu į biurą užsukusių klientų laukė staigmena. Prie įėjimo visi buvo vaišinami firminiais saldumynais.
Įmonių grupė „Mano Būstas“ yra daugiabučių namų priežiūros rinkos lyderė Lietuvoje.
Jai priklausančių bendrovių aptarnaujamų daugiabučių namų plotas siekia beveik 10 mln. kv .m, iš jų Klaipėdos regione – apie 1,3 mln.
Užsukti į naująjį biurą ir pabendrauti kviečiami visi, norintys išsamios informacijos apie daugiabučių namų priežiūrą.
Naujausi komentarai