Pereiti į pagrindinį turinį

Dėl naujos tvarkos – nuostoliai: Klaipėdoje ištuštėjo prekybos centrai

2021-09-17 10:30

Tik ką įsigaliojusi nauja tvarka sukėlė chaosą. Sutriko didelių prekybos centrų, grožio salonų, drabužių parduotuvių, sporto klubų, kavinių darbas. Dėl kritusio pirkėjų skaičiaus jau skaičiuojami nuostoliai. O mažose parduotuvėse žmonės stumdosi eilėse.

Pokyčiai: ištuštėjusiame prekybos centre apstu prekėmis pertekusių lentynų, bet ne pirkėjų.
Pokyčiai: ištuštėjusiame prekybos centre apstu prekėmis pertekusių lentynų, bet ne pirkėjų. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Prekybos centrai ištuštėjo

Kai kurie prekybininkai stengėsi nuslėpti nerimą ir tikino, kad sistema sėkmingai veikia.

Tačiau tuščios automobilių stovėjimo aikštelės prie didžiųjų prekybos centrų ir eilės, kurias sudaro vos keli žmonės, liudija ką kita.

Nuo šio pirmadienio neturintieji galimybių paso neįleidžiami į didžiąsias parduotuves. Nauja tvarka itin nepatenkinti pirkėjai dėl to pyktį liejo ant darbuotojų arba apskritai nėjo į parduotuves.

"Gintaro baldų" rinkodaros vadovė Kristina Mažulė teigė, kad daugiausia nusiskundimų yra iš tų, kurie galimybių paso neturi ir dėl to nepatenka į salono vidų. Vis dėlto vadovė tikisi, kad visa ši sumaištis yra laikina ir, kad laikui bėgant viskas atsistos į savas vietas.

Nežinome, kuo visa tai baigsis.

Liko lojalūs klientai

Gamtos studijos "Puokštė" vadovė Diana Šileikienė tikino, kad išties žymiai sumažėjo klientų jos gėlių salonuose, esančiuose miesto centre ir didžiausiame Klaipėdos prekybos centre, bet konfliktinių situacijų dar neteko patirti.

"Nors klientų srautas sumažėjęs, apyvarta labai nepasikeitė. Tiesa, "Akropolyje" nėra tokio didelio žmonių antplūdžio. Prieš pirmadienį nerimas buvo didelis, bet per savaitę jis nepasiteisino. Atėję lojalūs klientai rodė savo galimybių pasus ir nekėlė jokių stresinių situacijų" – tikino D.Šileikienė.

Pirkėjų srautas mažėjo

Vieni didžiausių Klaipėdos prekybos centrų – "Akropolis" ir "Molas", jų atstovų teigimu, griežtai vykdo Vyriausybės nurodymus, atsakingai tikrina klientus ir stengiasi išvengti nemalonumų.

"Džiaugiamės savo pirkėjų supratingumu: pirmosiomis dienomis galimybių paso tikrinimas vyko sklandžiai, dauguma lankytojų ateidavo pasiruošę patikrai, prie įėjimų į prekybos centrus nesiformavo eilės", – teigė "Akropolis Group" rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovas Dominykas Mertinas.

Panašiai kalbėjo ir "Molo" valdytoja Virginija Anužė.

Didžiosios prekybos įmonės tebegyvena viltimi, kad klientai dar sugrįš.

Kai kurios parduotuvės stengėsi vilioti didesnėmis nuolaidomis.

"Didžioji dalis klientų jau ateina pasiruošę keliamiems reikalavimams. Lankytojų srautas šiuo metu yra mažesnis nei įprastai, tačiau tikimės, kad po kurio laiko jis atsikurs", – sakė V.Anužė.

"Neturime iš ko rinktis"

Žinomo sporto klubo "Apelsinas" vadovas Tomas Kesminas teigė, kad sporto klube smarkiai sumažėjo klientų, o tai – dideli nuostoliai.

"Nežinome, kuo visa tai baigsis. Aš kaip verslininkas įkūriau įmonę laisvais, nesuvaržytais laikais. Dabar vykdome Vyriausybės nutarimus. Neturime iš ko rinktis. Tačiau, mano nuomone, pakanka užtikrinti, kad būtų laikytasi higienos reikalavimų ir saugių atstumų. Tuomet galėtume dirbti nevaržomai", – kalbėjo T.Kesminas.

Tomas Kesminas / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Kol didieji prekybos centrai tuštėja, mažos parduotuvės taip prisipildė pirkėjų, kad jų atstovai neturi net kada kalbėtis. Į dienraščio vakar siųstas užklausas jie nespėjo atsakyti, neatsakinėjo ir į skambučius – per daug įtempto darbo.

Regis, išties gali išsipildyti nuogąstavimai, kad mažose prekybos įmonėse esant dideliam pirkėjų srautui nebelieka jokio saugaus atstumo tarp žmonių ir dėl to kyla didesnė tikimybė užsikrėsti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų