Barė kontrolierę
Praėjusią savaitę vienas klaipėdietis nufilmavo, kaip kontrolierė užfiksavo du automobilius, stovinčius netoli "Pramogų banko".
Telefonu bendravimą su kontroliere fiksavęs vaikinas piktinosi, kad uniformuota darbuotoja iš akies nustatė, jog du automobiliai buvo už rezervuotos zonos ribos.
Jis reikalavo, kad kontrolierė pasakytų savo vardą ir pavardę, piktinosi moters darbu ir tvirtino esą jai teks teisintis teisme dėl to, jog nepagrįstai nubaudė vairuotojus.
Iš vaizdo įrašo galima suprasti, kad kontrolierė iš patirties žino, kur baigiasi rezervuotos vietos riba, o ją kalbinantis vaikinas norėtų, jog moteris jam tai įrodytų matavimo prietaisu.
Situaciją pakomentavo viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" Teisės ir administravimo departamento vadovas Julius Paulikas.
"Šiuo atveju automobiliai fiksuoti todėl, kad jų vairuotojai nedelsdami nesumokėjo rinkliavos mokesčio. Ar jiems teks mokėti baudą, priklausys nuo aplinkybių. Tų dviejų mašinų vairuotojams paliktas pranešimas apie tai, kad jiems siūloma sumokėti rinkliavą. Jeigu kažkuris jų manys, jog jis neturi jos mokėti, tada bus sprendžiama, ar taip pasielgęs jis nepadarė pažeidimo", – paaiškino J.Paulikas.
Mokėti reikia visiems
Jis tikino, kad darbuotojai šioje, kaip ir kitose vietose, dirba ne pirmą dieną ir žino, kur baigiasi 12,5 m atstumas į abi puses nuo rezervuotą plotą žyminčio ženklo. Be to, kiekvienas kontrolierius turi atstumo matavimo prietaisus.
Suprantama, kad kur kas sudėtingiau tą vietą nustatyti vairuotojams.
Pasak J.Pauliko, šiuo atveju tai nėra svarbiausia aplinkybė, nes visame senamiestyje ir konkrečiai šioje vietoje už automobilių stovėjimą yra mokama. Esminis klausimas – kas už tai sumokėjo.
Jeigu automobilis stovi rezervuoto ženklo ribose, už mašinų stovėjimą šioje vietoje sumoka ženklą pastatęs subjektas, o jeigu nepatenka, mokėti turi vairuotojas.
Rezervuotoje vietoje pastatęs automobilį vairuotojas turi matomoje vietoje palikti leidimą tai daryti. Minėtu atveju tokių leidimų mašinų salonuose nepastebėta.
Sulaukia keiksmų ir smūgių
"Aš visiškai suprantu kontrolierę, kurią kažkoks žmogus filmavo telefonu ir piktai bendraudamas trukdė jai atlikti pareigą. Kita vertus, gal ir kontrolierė galėjo suteikti daugiau informacijos. Tai nebuvo tipinė situacija, moteris patyrė spaudimą. Visų pirma kiekvienas mūsų turėtume bendrauti mandagiai. Tai ne vienintelis toks atvejis. Juk kontrolieriai prie kiekvieno automobilio ateina fiksuoti galimo rinkliavos nesumokėjimo fakto. Vairuotojai visada nusiteikia priešiškai prieš savo darbą dirbančius kontrolierius", – atviravo J.Paulikas.
Įvairiausių klausimų ir priekaištų kontrolieriai sulaukia kasdien. Ypač dažnai vairuotojai piktinasi, kai sustoja mokamoje zonoje vos kelioms minutėms ir mano, kad mokėti mokesčio neprivalo.
Barniai ir nemandagus kalbėjimas jau yra kasdienybė. Ne vienas "Klaipėdos keleivinio transporto" darbuotojas darbo metu yra patyręs ir smurtą. Ne kartą būta, kai vairuotojai bandė atimti iš kontrolierių vaizdo fiksavimo priemones.
Patyrę fizinių išpuolių darbuotojai visada apie tai praneša policijai.
Kad būtų nesunku nustatyti, kas kaltas, kontrolieriai segi vaizdo kameras, kurios ne tik fiksuoja įvykius, bet ir drausmina įniršusius asmenis.
Naujausi komentarai