Dituviškiai kelia nerimo bangą dėl kelio Pereiti į pagrindinį turinį

Dituviškiai kelia nerimo bangą dėl kelio

2025-07-06 05:00

Didžiausia Lietuvoje ir Europoje sodų bendrija „Dituva“ dešimt metų laukė vadinamojo Mickų kelio asfaltavimo.

Perspektyva: netrukus dituviškiai galės į sodus važinėti naujai asfaltuotu keliu nuo Mickų kaimo pusės.
Perspektyva: netrukus dituviškiai galės į sodus važinėti naujai asfaltuotu keliu nuo Mickų kaimo pusės. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Į sodų bendriją asfaltuotu keliu galima patekti centrine įvaža, pasukus į sodus ties degaline.

Dar viena įvaža, kuri prasideda ties Mickais, taip pat yra itin dažnai naudojama sodininkų.

Ja galima pasiekti kitą bendrijos sodų galą.

Klaipėdos rajono savivaldybė nusprendė išasfaltuoti apie trijų kilometrų ilgio ruožą. Taip pasiskirstys automobilių srautai ir nesidrieks eilės ties vienintele asfaltuota įvaža į Dituvą.

Tačiau vieną dieną sodininkai išvydo, kad rangovai susirinko techniką ir išvažiavo.

Pasklido gandų, kad asfaltavimo darbai žlugo.

„Nieko panašaus. Tiesiog pasikeitė rangovas. Sodininkai mėgsta važiuodami autobusu visko prisigalvoti“, – sodininkus ramino bendrijos pirmininkas Tadas Vaitkus.

Priekulės seniūnijos seniūnė Daiva Bliūdžiuvienė paaiškino, kad iki šiol darbus vykdžiusi įmonė „Kvėdarsta“ pasitraukė, ją pakeitė įmonė „Plungės lagūna“.

„Jau naujas rangovas vežasi techniką, darbai tikrai bus baigti. Nereikėtų nerimauti. Gal kiek užtruko dokumentų pasirašymas, bet tikiu, kad viskas bus gerai“, – vylėsi seniūnė.

Asfaltavimo darbai kelyje nuo Mickų iki Kliošių numatyti Vaškių ir Butigeidžių gatvėse.

Oficiali darbų pabaiga – kitų metų trečias ketvirtis, tačiau viliamasi, kad darbus pavyks užbaigti anksčiau.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
V

Visi pergyvena dėl naujo kelio, tačiau retai susimąsto, kad vienintelis įvažiavimas į didžiausius Europoje Dituvos sodus vis dar nėra tinkamai sutvarkytas – geležinkelio pervaža lieka nereguliuojama. Kai prie stop ženklo automobiliai juda po vieną, tarp jų susidaro nemaži nuo 20 metrų tarpai, ir visa eilė, susidariusi dėl pravažiuojančio traukinio, išsitęsia net kelis kilometrus. Tereikia susitarti su Lietuvos geležinkeliais dėl specialaus sprendimo ir įtengti reguiuijamą geležinkelio pervažą
8
-1
S.S.S.

Kvėdarsta turi finansinių problemų. Bet jeigu darbai buvo nutraukti, ir nutraukta sutartis, tai turėjo būti skelbiamas naujas konkursas. Tai labai įdomu kokiu pagrindu dirba naujas Rangovas. Tai turėtų būti išviešinta.
2
-1
Uūū

Ar pėstieji ir jų skaičius nėra svarbus ? Kas užtikrins jų saugumą , jei kalbama apie Europos kontekstą .Tai pradėkit nuo platesnio kelio , nes ten nėra vietos , net šviestuvams
2
-1
Visi komentarai (6)

Daugiau naujienų