Visi pergyvena dėl naujo kelio, tačiau retai susimąsto, kad vienintelis įvažiavimas į didžiausius Europoje Dituvos sodus vis dar nėra tinkamai sutvarkytas – geležinkelio pervaža lieka nereguliuojama. Kai prie stop ženklo automobiliai juda po vieną, tarp jų susidaro nemaži nuo 20 metrų tarpai, ir visa eilė, susidariusi dėl pravažiuojančio traukinio, išsitęsia net kelis kilometrus. Tereikia susitarti su Lietuvos geležinkeliais dėl specialaus sprendimo ir įtengti reguiuijamą geležinkelio pervažą
Kvėdarsta turi finansinių problemų. Bet jeigu darbai buvo nutraukti, ir nutraukta sutartis, tai turėjo būti skelbiamas naujas konkursas. Tai labai įdomu kokiu pagrindu dirba naujas Rangovas. Tai turėtų būti išviešinta.
Ar pėstieji ir jų skaičius nėra svarbus ? Kas užtikrins jų saugumą , jei kalbama apie Europos kontekstą .Tai pradėkit nuo platesnio kelio , nes ten nėra vietos , net šviestuvams
kodel nesuremontuoja senaji kelia pro Kairius ir Vaskius? Nuimtu puse apkrovos per Rimkus ir kelias tiesus is miesto. Evakuacijos atveju strategiskai butinas.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)