Išvažiuojant iš prekybos centro aikštelės į Dubysos gatvę daugybę metų šioje sankirtoje buvo ištisinė linija, draudžianti sukti automobiliams į kairę, Šilutės plento link.
Daugybė vairuotojų šioje vietoje sulaukė baudų, nes policijos pareigūnai neretai budėdavo netoliese esančios degalinės aikštelėje ir stebėdavo vairuotojus.
Eismo saugumo komisijoje nuspręsta naikinti ištisinį ženklinimą ir nuimti kelio ženklą, leidžiantį sukti tik į dešinę, todėl netrukus bus galima iš aikštelės pasukti dviem kryptimis.
Taip pat komisijos nariai svarstė, kaip turėtų būti įrengtos pėsčiųjų perėjos S. Daukanto ir Trilapio gatvių sankryžoje.
Šiuo metu Trilapio gatvėje, ties Klaipėdos priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos pastatu, yra įrengti "Stop" ženklai. Tokie ženklai yra ir kitoje sankryžos pusėje, važiuojant nuo Priestočio gatvės pusės.
Teigiama, kad čia įvyksta avarijų, o gatvę nėra saugu kirsti pėstiesiems.
Gvildenama mintis, kad šią sankryžą visame jos plote reikėtų padaryti iškilia.
Kol kas planuojama, kad viena perėja turėtų atsirasti ties ugniagesių būstine, o kitą siūloma įrengti ties Skulptūrų parku.
Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis akcentavo, kad miestas investuoja pinigus į Skulptūrų parko sutvarkymą, tad derėtų pasirūpinti tuo, kad pėstieji laisvai galėtų pasiekti parką.
Buvo siūlyta Trilapio gatvėje, galbūt 50 ar 100 metrų nuo sankryžos, sumažinti leistiną greitį iki 30 km/val.
Išmanu: nuspręsta nuimti kelio ženklą, leidžiantį sukti tik į dešinę, todėl netrukus bus galima iš aikštelės pasukti dviem kryptimis./ Vytauto Liaudanskio nuotr.
Tačiau komisijos nariai svarstė, kad toks siūlymas nebūtų logiškas, nes prieš sankryžą ir taip stovi "Stop" ženklai.
"Dubliuotis "Stop" ir 30 km/val. greitį ribojantys ženklai negali. Tai būtų kuriozas", – pastebėjo Klaipėdos Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyrius dar ruošiasi panagrinėti pokyčių siūlymus šioje sankryžoje prieš imantis darbų.
Naujausi komentarai