Į saloną – keisti telefono po dvejų metų

Kadangi garantija vis dar galioja, o remontuoti prietaisą moteris atsisako, parduotuvės vadovas klientę ragina kreiptis į vartotojų teisių apsaugos specialistus, kad šie, išklausę abi puses, priimtų teisingiausią sprendimą.

"Remdamasis ilgamete patirtimi galiu pasakyti, kad panašios ekrano dėmės atsiranda telefoną smarkiai suspaudus arba pažeidus. Suprantama, tai tik spėjimas, tačiau įtarimų tikrai kyla. Broko aktas išduodamas ne tik dėl gamintojų klaidos. Jis taip pat įteikiamas užregistravus prietaiso gedimą. Jeigu vartotojo netenkina mūsų ginčo sprendimo pasiūlymas, situaciją padės išsiaiškinti vartotojų teisės", – tvirtino V.Gintaras.

Piktnaudžiavimų pasitaiko retai

Pasak parduotuvės vadovo, atvejų, kai klientas kategoriškai nesutinka tvarkyti sugedusių prietaisų, pasitaiko itin retai.

Šiemet įmonėje tai antra tokia situacija.

"Atsakomybės mes tikrai nevengiame. Sugedusius telefonus pirmiausia siūlome remontuoti. Suprantama, jeigu pasitaiko gamyklos brokas ir taisyti tenka keletą kartų, pakeičiame juos naujais. Mes pasisakome už teisybę", – deklaravo vadovas.

Svarbiausia, kad žmogus kreiptųsi ne po pusmečio, o iš karto pastebėjęs gedimą.

Anot V.Gintaro, jeigu pakeistos detalės po kelių dienų vėl sugenda, nepaisant pasibaigusio garantinio termino, kliento likimo valiai gamintojas esą nepalieka.

"Per 10 mano darbo metų nėra pasitaikę atvejo, kai sugedusią įrangą gamintojas atsisakytų remontuoti. Svarbiausia, kad žmogus kreiptųsi ne po pusmečio, o iš karto pastebėjęs gedimą", – teigė V.Gintaras.

Komentaras

Giedrė Nenartavičiūtė

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Vartotojų konsultavimo, asmenų aptarnavimo ir komunikacijos skyriaus vedėja

Ne maisto produktams taikomas dvejų metų garantijos terminas. Jeigu per šį laikotarpį daiktams kas nors atsitinka, vartotojas turi teisę juos pakeisti naujais, perduoti taisyti, sumažinti kainą arba iš viso nutraukti sutartį. Klientas privalo pateikti prašymą įmonei raštu. Įmonei nesutikus su kliento reikalavimais, galima kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Pirmiausia įvertiname, ar daiktas iš tiesų kokybiškas, atitinka visus reikalavimas, ar nėra nusidėvėjimo faktoriaus. Ginčas išnagrinėjamas per 90 darbo dienų. Šiuo laikotarpiu teisės aktai pakaitinio daikto suteikimo nereglamentuoja. Tokia sąlyga gali būti numatyta pirkimo–pardavimo sutartyje. Apie pusė ginčų tarp pirkėjų ir verslininkų išsprendžiama taikiai. Sprendimai dažniausiai priimami tolygiai, tiek vartotojų, tiek ir verslininkų naudai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kodėl

Kodėl  portretas
Niekas neperskaitė, kad telefono savininkė, pagyvenęs žmogus, gyvenantis kitame mieste. Suteiktas garantinis laikotarpis, daiktui pripažintas gamiklinis brokas, kokie gali būti klausimai .

Buvo planas pas moteri

Buvo planas pas moteri portretas
Gudri moteris yra. Sugalvojo planą. Dabar pakentesiu dar metus. Ar net 22 menesius. O daugiau reikalausiu kad pakeistų į naują. Svarbiausia nenese iš karto taisyti telefoną. Čia yra aferiste moteris. Kur liko 14 dienų iki garantinio pasibaigimo. Svarbiausia 2metus nešiojo telefoną. Po dviejų metų paseno telefonas. Nori naują poniute. Tik taisyti reikia ir vėl galės nešioti. Daug tokių jau yra žmonių Lietuvoj aferistai

as

as portretas
Pasiseke kad viskas nutiki garantiniu terminu. Man kompui pagrindine plokste parejo pasibaigus 3 dienom po garantinio.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių