Į saloną – keisti telefono po dvejų metų

Prieš beveik dvejus metus išmanųjį telefoną nusipirkusi klaipėdietė siekia, kad jis būtų pakeistas nauju. Pasirodo, kol nesibaigė garantijos terminas, pirkėjai turi teisę atsisakyti mobiliųjų telefonų remonto ir atgauti pinigus net ir už keletą metų naudotą daiktą. Verslininkai tai vadina nesąžiningu žaidimu.

Pastebėjo baltas dėmes

Bemaž prieš porą metų klaipėdietė Kaune esančioje parduotuvėje "Mobilus miestas" įsigijo "Sony Xperia X" išmanųjį telefoną, dėl kurio dabar tenka varstyti Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos duris.

Anot moters dukros Giedrės, telefoną pirkusi mama – vyresnio amžiaus moteris, tad nepastebėjo, jog prietaisas yra pažeistas.

Esą baigiantis garantijos laikotarpiui trūkumai ėmė ryškėti vis labiau, tam tikros telefono funkcijos nebeveikė.

"Mama telefonu naudojosi beveik dvejus metus. Kartais užsimindavo, kad rašant SMS žinutes išmaniojo telefono ekranas nereaguodavo į prisilietimus. Kai aplankiusi ją paprašiau parodyti telefoną, ekrane išvydau dideles baltas dėmes", – tikino Giedrė.

Pasak jos, šios dėmės atsirado pirmą kartą įjungus įrenginį, tačiau buvo vos pastebimos ir skambinti bei rašyti žinutes netrukdė, todėl mama į jas tiesiog nekreipė dėmesio.

Keblumų kildavo tik įrenginį įkraunant, kadangi šiek tiek pajudinus prietaisą įkrovimo funkcija iš karto nustodavo veikti.

Laukė nemalonus pokalbis

Mamos teises stojusi ginti duktė tikino jau kitą dieną telefoną nunešusi patikrinti į mobiliųjų telefonų techninį centrą, kadangi galiojo garantijos terminas.

Įvertinus įrenginio gedimus buvo aptiktas gamyklinis gedimas.

Specialistai moteriai išdavė broko nustatymo aktą.

Turėdama tokius įrodymus, Giedrė susisiekė su "Mobilaus miesto" atstovybe Kaune, kur ir buvo pirktas prietaisas.

Paskambinus parduotuvės atstovams, pašnekovės žodžiais, iš jos buvo akiplėšiškai pasityčiota.

Pardavėjai suabejojo tuo, ką girdi, ir klausė, kodėl moteris į saloną nesikreipė gerokai anksčiau, vos pamačiusi pažeidimus.

"Pirmiausia parašiau elektroninį laišką, tačiau, sulaukusi neaiškaus atsakymo, nusprendžiau paskambinti. Pokalbis buvo išties nemalonus. Man buvo pasakyta, kad telefonu naudojamės jau dvejus metus, o iki garantijos galiojimo pabaigos liko tik 14 dienų. Esą normalu, kad po kelerių metų prietaisai sugenda, tad skųstis nederėtų", – prisiminė klaipėdietė.

Keisti į naują? Neapsimoka

Telefono pirkimo–pardavimo sutartyje aiškiai nurodytos garantijos suteikimo sąlygos.

"Atsiradus gedimams, pirkėjas turi teisę nemokamai taisyti ar keisti telefono aparatą (jeigu aparatas nebuvo remontuojamas)."

Vis dėlto parduotuvės atstovas moteriai pasiūlė telefoną iš techninio centro atsiimti ir atsiųsti į Kaune įsikūrusią "Mobilaus miesto" parduotuvę, kur jis būtų suremontuotas.

Klaipėdietės Giedrės šis atsakymas netenkino, kadangi procesas užtruktų dar mažiausiai dvi savaites.

"Kadangi mama telefonu naudojosi porą metų, tikėjomės gauti dalį kompensacijos. Planavome prisidėti kitą dalį sumos ir iš to paties salono įsigyti naują telefoną. Tačiau atstovybėje man buvo aiškiai pasakyta, jog yra tik vienas kelias – remontuoti. Apie kitas sutartyje nurodytas pasirinkimo galimybes negali būti nė kalbos, nes jiems paprasčiausiai neapsimoka", – piktinosi klaipėdietė.

Bijo likti be telefono ir pinigų

"Sony Xperia X" išmaniojo telefono garantinis laikotarpis baigsis po dviejų savaičių, tad moterys baiminasi, jog netrukus gali likti it musę kandusios.

Taisyti prietaisą klientė kategoriškai atsisako.

Mat ji nerimauja, kad tvarkymo metu gali būti pažeistos kitos detalės, už kurių remontą, pasibaigus garantiniam terminui, teks mokėti iš savo kišenės.

Įrenginius jau keitė į naujus

Paaiškėjo, kad moteris jau turi patirties, keičiant įsigytus įrenginius į naujus.

Pasirodo, per pastaruosius keletą metų skirtinguose salonuose mobiliųjų telefonų keitimo paslauga klaipėdietė naudojosi ne vieną kartą.

"Prieš trejus metus toje pačioje parduotuvėje įsigijome išmanųjį telefoną "Nokia Lumia", kuriam sugedus sutikome remontuoti. Vis dėlto remonto metu buvo pažeistas ekranas, tad pardavėjas jį pakeitė dabartiniu. Kas atsakys, jeigu po remonto suges ir šis telefonas, o terminas jau bus pasibaigęs?" – klausė moteris.

Ji teigė, kad jau buvo patekusi į labai panašią situaciją anksčiau.

"Esu keitusi telefoną ir "Tele2" salone. Dėl gedimo kreipiausi į atstovus, užpildžiau paraišką ir sulaukiau broko akto. Papildomai sumokėjau 100 eurų ir vietoj sugedusio įsigijau naują išmanųjį. Jokių keblumų tada nekilo", – prisiminė klaipėdietė.

Argi nekeista, kad brokuotu telefonu klientė sėkmingai naudojosi beveik dvejus metus?

Pardavėjai įtaria klastą

Susisiekus su parduotuvių tinklo "Mobilus miestas" vadovu Vaidu Gintaru, paaiškėjo, jog ši situacija vyrui gerai žinoma.

"Argi nekeista, kad brokuotu telefonu klientė sėkmingai naudojosi beveik dvejus metus? Susizgribo tik tada, kai iki garantinio laikotarpio pabaigos liko vos 14 dienų. Negana to, ji nesutinka derėtis, o kategoriškai reikalauja prietaisą pakeisti nauju. Mano galva, tai yra akivaizdus piktnaudžiavimas. Visi tai suprantame", – kalbėjo V.Gintaras.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Kodėl

Kodėl  portretas
Niekas neperskaitė, kad telefono savininkė, pagyvenęs žmogus, gyvenantis kitame mieste. Suteiktas garantinis laikotarpis, daiktui pripažintas gamiklinis brokas, kokie gali būti klausimai .

Buvo planas pas moteri

Buvo planas pas moteri portretas
Gudri moteris yra. Sugalvojo planą. Dabar pakentesiu dar metus. Ar net 22 menesius. O daugiau reikalausiu kad pakeistų į naują. Svarbiausia nenese iš karto taisyti telefoną. Čia yra aferiste moteris. Kur liko 14 dienų iki garantinio pasibaigimo. Svarbiausia 2metus nešiojo telefoną. Po dviejų metų paseno telefonas. Nori naują poniute. Tik taisyti reikia ir vėl galės nešioti. Daug tokių jau yra žmonių Lietuvoj aferistai

as

as portretas
Pasiseke kad viskas nutiki garantiniu terminu. Man kompui pagrindine plokste parejo pasibaigus 3 dienom po garantinio.
VISI KOMENTARAI 5

Galerijos

Daugiau straipsnių