„Jau kelias savaites piko valandomis gatvėse situacija stebima pasitelkiant į pagalbą dronus. Dronais fiksuoti eismo srautai ties naująja Baltijos prospekto estakada, Liepų gatvėje ir netrukus – ir Minijos gatvėje, taip pat sankryžose, dėl kurių dažnai sulaukiame gyventojų nusiskundimų“, – savo feisbuko paskyroje atskleidė meras.
Jis taip pat pažymėjo, kad netrukus bus sprendžiama, kokių dar priemonių privaloma imtis dėl eismo srautų reguliavimo.
„Sulaukiu grįžtamojo ryšio, kad Liepų gatvėje pailginus šviesoforų veikimo trukmę, sklandžiau vyksta eismas. Taip pat nuolat stebimas ir koreguojamas šviesoforų sistemų darbas kituose ruožuose, kur veikia žalioji banga. Pavyzdžiui, Minijos–Pilies–Naujosios Uosto gatvių ruože šviesoforų ciklai sureguliuoti taip, kad rytinio piko metu sklandžiai būtų galima judėti iš pietinės į šiaurinę miesto dalį, o vakarinio piko metu – priešinga kryptimi“, – pažymėjo A. Vaitkus.
Anot uostamiesčio mero, planuojama ir išmanių eismo valdymo sistemų plėtra.
„Vienas tokių pavyzdžių – naujos Senvagės mokyklos statybos Tauralaukyje. Nauja mokykla atsiras, tačiau kaip vyks eismas, nepagalvota. Šiuo metu tai aktyviai sprendžiame ir analizuojame visas galimybes. Akivaizdu, kad vienos stebuklingos priemonės nėra, tačiau turime į miestą žiūrėti kompleksiškai, įsigilinti į spūsčių priežastis ir radę efektyvius sprendimus, juos nedelsiant įgyvendinti“, – akcentavo Klaipėdos vadovas A. Vaitkus.
Naujausi komentarai