Pereiti į pagrindinį turinį

Išbandyta Lietuvai skirto SGD laivo įgulos saugumo įranga

2014-01-28 11:44
DMN inf.

Pietų Korėjos laivų statykloje „Hyundai Heavy Industries Co Ltd“ atliekant Lietuvai skirto suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) laivo-saugyklos bandymus iš 20 metrų aukščio į vandenį nuleistas ir išbandytas gelbėjimo laivas.

Pietų Korėjos laivų statykloje „Hyundai Heavy Industries Co Ltd“ atliekant Lietuvai skirto suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) laivo-saugyklos bandymus iš 20 metrų aukščio į vandenį nuleistas ir išbandytas gelbėjimo laivas.

Pagal tarptautinius jūrinius reikalavimus SOLAS (angl. Safety of Life at Sea) sandarus, laive privaloma turėti 1 sandarų gelbėjimosi laivelį, kurį galima greit nuleisti ant vandens. Jis naudojamas tais atvejais, kai reikia gretai palikti laivą.

„Visi SGD terminalo projekto įgyvendinime esantys dalyviai (infrastuktūros vystytojai, partneriai, rangovai) kelia projektui aukščiausius saugumo reikalavimus, todėl vykdomi statybiniai, technologiniai procesai projekte yra testuojami ir išbandomi kvalifikuotų ekspertų bei specialistų“, - pažymėjo saugumo aspektą AB „Klaipėdos nafta“ generalinis direktorius Rokas Masiulis.

Susirinkusi įgula susėda į gelbėjimo laivą ir staigiai nuleidžiami į vandenį iš 20 m aukščio (apytikriai, kaip iš 7-o pastato aukšto) ir po to plaukdamas 6 mazgų greičiu laivelis nutolsta nuo laivo. Šiame 8,5 metro ilgio, 3 m pločio ir  3,3 m bendro aukščio laive telpa 40 žmonių.

Planuojama, jog SGD laivo įgulą sudarys apie 25 žmonės.

Bandymų metu laivas Pietų Korėjos Ulsano uoste vandenį pasiekė be įgulos.

Pažymėtina, jog prieš pradedant eksploatuoti laivą, visų pirma yra tikrinama su žmonių sauga susijusi įranga.  Prieš atliekant gelbėjimo laivo bandymus taip buvo patikrinta dujų nuotėkio aptikimo sistema, gaisro aptikimo sistema, gaisro gesinimo sistemos. Šis testas buvo paskutinis, kuris susijęs su žmonių sauga laive.

Valstybei priklauso 72,32 proc. „Klaipėdos naftos“ akcijų.

 

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų