Pereiti į pagrindinį turinį

Išgyveno košmarą: naktį autobusu namo norėjusią grįžti nepilnametę vairuotojas paliko kitame mieste

2021-09-08 02:00

Klaipėdiečiai sutuoktiniai išgyveno tokį stresą, kurio nelinkėtų patirti jokiai kitai šeimai. Iš Vilniaus į Klaipėdą autobusu keliavusi nepilnametė jų duktė taip ir nepasiekė uostamiesčio. Paaiškėjo, kad naktį mergaitę autobuso vairuotojas paliko Raseinių rajone.

Paieškos: iš Vilniaus į Klaipėdą autobusu važiavusi nepilnametė liko naktį stovėti degalinėje, nes tualete užtruko dviem minutėm ilgiau, nei buvo nurodyta.
Paieškos: iš Vilniaus į Klaipėdą autobusu važiavusi nepilnametė liko naktį stovėti degalinėje, nes tualete užtruko dviem minutėm ilgiau, nei buvo nurodyta. / Vytauto Liaudanskio fotomontažas

Nežinojo, ką daryti

Septyniolikametė Aurėja savaitgalį dirbo sostinėje vykusioje šventėje. Ji prekiavo maisto produktais sostinės gatvėse.

Atgal į Klaipėdą mergaitei darbdavių įmonė nupirko bilietą, tėvai ramiai laukė sugrįžtančios dukros uostamiestyje.

Aurėja iš Vilniaus išvyko autobusu 18 val. 30 min.

"Sulaukiau skambučio, dukra buvo labai susijaudinusi, nežinojo, ko griebtis. Autobusas penkiolikai minučių buvo sustojęs poilsio degalinėje netoli Viduklės, Vėjukų kaime. Tai nutiko apie 21 valandą. Buvo visiškai tamsu", – pasakojo mergaitės mama.

Vėjukų degalinė yra prie pat Viduklės miestelio, kuris stūkso Raseinių rajono savivaldybės administruojamoje teritorijoje.

Kadangi iš autobuso išlipo nemažai keleivių, prie tualeto susiformavo eilutė.

Mergaitė iš degalinės išėjo dviem minutėmis vėliau ir su siaubu suvokė, kad autobusas jau išvažiavo.

Galų gale A.Čepkauskas pareiškė, kad neturi ką viešai pasakyti apie incidentą, uždraudė jį cituoti ir ėmė grasinti teismu.

"Ji puikiai supranta, kad tai ir jos kaltė. Bet mergaitė – jautrus vaikas, ne akiplėša. Labai išsigando, nežinojo, ką jai daryti", – tikino nepilnametės mama klaipėdietė Liana.

Stovėjo ir verkė

Mama džiaugėsi, kad panikos apimta dukra nemėgino ieškoti pakeleivingų mašinų.

"Jei ji būtų įsėdusi į vieną tokių mašinų, nežinau, kuo čia viskas būtų baigęsi. Visa šeima išgyvenome tikrą košmarą. Bet kuri mama suprastų, ką turėjome jausti, kai nepilnametė naktį, kažkur Raseinių rajone, pasiliko stovėti ant kelio", – tvirtino mama.

Mama taip pat klausė mergaitės, ar ji ėjo ieškoti pagalbos.

"Ji nedrįso užeiti į degalinę. Sakė, kad tiesiog stovėjo tamsoje ir verkė. Laimei, ji buvo pasiėmusi telefoną su papildoma baterija. Tik taip jai galima buvo padėti pasiekti namus. Jei aš sutiksiu autobuso vairuotoją, paklausiu: "Kodėl jūs pradanginote mano vaiką?" – emocijas liejo klaipėdietė.

Autobuse – krepšys su daiktais

Septyniolikametė susiskambino su kitais ją samdžiusios įmonės darbuotojais. Per juos susiderino dėl automobilio ekipažo, kuris sutiko klaipėdietę parvežti į namus.

"Tačiau autobuse liko mergaitės krepšys su asmeniniais daiktais. Jo aš nuvažiavau ieškoti į Klaipėdos autobusų stotį. Autobusas, vykęs maršrutu Vilnius–Palanga, uostamiestį turėjo pasiekti 22 val. 29 min. Aš stotyje stovėjau jau 22 val. 15 min. Tačiau autobuso taip ir neišvydau, pralaukiau iki 23 val. Spėju, kad jis į Klaipėdą atvažiavo anksčiau, o gal net ir neužsuko, jei nebuvo išlipančių uostamiestyje", – pasakojo mama.

Moteris pirmadienio rytą susisiekė su įmone "Vlasava", kurios autobusu ir keliavo jos duktė.

"Aš turiu jiems pretenzijų. Paskambinau internete skelbiamu įmonės vadovo Sauliaus Čepkausko telefonu. Ragelį pakėlęs vyras pareiškė, kad jam išeiginė. Jis mane pasiuntė kreiptis į įmonės administraciją, bet patikinau, kad ten niekas nekelia ragelio. Labai nemandagu, bet telefono ragelį vyras padėjo, nei paaiškino, nei išklausė", – tikino mama.

Laisva diena – svarbiausia?

Internete skelbiamu mobiliuoju šios įmonės vadovo telefonu iš tiesų pirmadienį atsiliepė Arūnas Čepkauskas, šioje įmonėje dirbantis transporto vadybininkas.

Vyras ir žurnalistams pareiškė, kad jam laisva diena, o ieškojimai atsakymų į mamos klausimus tik vargintų, jis prarastų poilsio dieną.

Vyras su žurnalistais užvakar bendravo 25 minutes, abejojo klientės priekaištais, piktinosi žurnalistų klausimais. Galų gale A.Čepkauskas pareiškė, kad neturi ką viešai pasakyti apie incidentą, uždraudė jį cituoti ir ėmė grasinti teismu.

"Nesuvokiamas elgesys. Jei įmonės atstovas bent būtų mėginęs išspręsti situaciją, būtų padėjęs atgauti nežinia kur esančius daiktus, nebūčiau ir žurnalistams skambinusi. Taip su klientais negalima elgtis. Kad ir kokia būtų situacija, bet bent jau pamėginti galima paaiškinti. Pasielgta buvo labai nemaloniai", – tikino klaipėdietė, naktį patyrusi stresą dėl nežinia kur buvusios dukters.

Situaciją švelnino atsiprašymu

Situaciją mėgino sušvelninti įmonės dispečerė, kuri parodė geraširdiškumą mamai.

"Aš suprantu ją kaip mamą. Vairuotojas labai išgyveno, susinervino, kad pasiliko mergaitė Viduklėje. Jam buvo nemalonu. Bet viskas paaiškėjo tik tuomet, kai jis autobuse pamatė krepšį su daiktais. Aš jo klausiau, jis sakė, kad visus Viduklėje suskaičiavo", – patikino įmonės "Vlasava" dispečerė Džilda Visockienė.

Moteris apgailestavo dėl situacijos ir tikino, kad tas pats vairuotojas mergaitės mamai grąžins daiktus, kai vyks į kitą reisą vakare. Susitikimas buvo paskirtas Klaipėdos autobusų stotyje.

"Mes visiems vairuotojams sakome, kad taikiai reikia spręsti konfliktus. Žmogus yra pusamžis, jis turėtų suprasti situaciją. Tiek iš klientės pusės nėra gerai, kad ji pavėlavo, tiek ir iš mūsų pusės nėra gerai, kad nesuskaičiavo. Bet visuomet reikia eiti į kompromisą. Tegul moteris parašo elektroniniu laišku, pasvarstysime, gal kompensuoti galėsime už nepatogumus", – situaciją švelnino D.Visockienė.

Įmonės darbuotoja tikino, kad šią vasarą tokio panašaus įvykio nebuvo.

"Per visą vasarą tokio nesusipratimo nebuvo. Bet dar teks pasiaiškinti. Klaipėdoje išlipo 16 žmonių, autobusas tikrai užsuko į uostamiestį. Jis sustoja keleivių išlaipinimo vietoje, o po to pajuda į jam skirtą išvykimo aikštelę. Sunku pasakyti, ar galėjo anksčiau atvažiuoti. Vasarą, kol vyko remontai automagistralėje ir vakarais nusidriekdavo spūstys, autobusas vėluodavo. Taip tikrai yra nutikę. Bet labai keista, kad moteris jo nerado autobusų stotyje", – stebėjosi D.Visockienė.

Siųs skundą

Tačiau pati mama tikino, kad vis dėlto autobusas stotyje galėjo pasirodyti anksčiau, nei priklauso.

"Vienintelė versija čia tiktų, juk stovėjau stotyje penkiolika minučių prieš atvykimo laiką. Visko gali būti, veikiausiai kreipsimės į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą. Įmonės vadovai neturėtų taip su klientais bendrauti", – pečiais gūžčiojo moteris.

Klientai ne pirmą kartą reiškia pretenzijas dėl šios įmonės paslaugų.

Tinklalapyje "rekvizitai.lt" viena klienčių, esą važiavusių šiuo maršrutu, viešai nupasakojo nepatogumus, kuriuos patiria šio maršruto keleiviai.

"Važiavau maršrutu Palanga–Vilnius, kelionė trunka 4 val. 35 min., bilieto kaina 21 euras. Deja, autobusas ne pačios geriausios kokybės, ūžė visą kelią, belaidžio interneto ryšio lipdukas užklijuotas, bet jokio interneto nebuvo, vienas sustojimas kažkokioje kavinėje, kur viso labo du tualetai visam autobusui. Nebuvo net nusipirkti užkąsti ar išsinešti ką nors. Autobuso tualetas turbūt, kaip ir visuose Lietuvos autobusuose, užrakintas. Neprieštaraučiau, jei kelionė truktų iki 2 val., bet kai pervažiuojama visa Lietuva, tai norėtųsi daugiau dėmesio keleivio poreikiams. Vairuotojui priekaištų neturiu", – įspūdžiais dalijosi keliautoja.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų