Išmontuoti tilteliui gali prireikti ir narų

Per Danę nutiestas laikinas pėsčiųjų-dviratininkų tiltelis, kuriuo klaipėdiečiai naudojosi, kol buvo remontuojamas Pilies tiltas, pradėtas išmontuoti. Vykdant šiuos darbus į pagalbą gali tekti pasitelkti narus, apsiginklavusius pjūklais.

Per Danę nutiestas laikinas pėsčiųjų-dviratininkų tiltelis, kuriuo klaipėdiečiai naudojosi, kol buvo remontuojamas Pilies tiltas, pradėtas išmontuoti. Vykdant šiuos darbus į pagalbą gali tekti pasitelkti narus, apsiginklavusius pjūklais.

Pėsčiųjų-dviratininkų tiltelio išmontavimas pradėtas pirmadienį. Pirmiausia buvo nuimama medinė statinio dalis.

Darbus atliekančios įmonės „Viadukas“ Klaipėdos skyriaus viršininkas Arvydas Biesevičius nesiryžo prognozuoti, kiek truks darbai. Sudėtingiausia – metalinių konstrukcijų išmontavimas dar laukia ateityje.

„Nėra tai, kad atvažiuoji, nuardai viską ir išsiveži. Darbai tikrai sudėtingi. Metalinės tiltelio konstrukcijos yra įkaltos į dugną. Jas ištraukti nėra taip paprasta. Reikia galingo krano, specialios įrangos. Dar nežinome, kada pavyks juos gauti“, – pasakojo viršininkas.

Pasak A.Biesevičiaus, darbus apsunkina tai, kad atramos yra toli nuo kranto. Tad norint jas ištraukti, reikia galingo krano.

„Jei nepavyks ištraukti atramų, reikės sudaryti sutartį su narais, kad šie nupjautų jas ties dugnu. Tada darbai dar labiau užtruks. Nenorime palaidoti konstrukcijų upėje. Tad pirmiausia bandysime jas ištraukti. Geležinių konstrukcijų ištraukimas – yra sudėtingiausia tiltelio išmontavimo darbų dalis“, – tvirtino vadovas.

Pėsčiųjų-dviratininkų tiltelis buvo įrengtas praėjusių metų gegužės viduryje. Nors eismas Pilies tiltu buvo atidarytas gruodžio viduryje, statinys išmontuojamas tik dabar.

„Išmontuoti tiltelį buvo planuota, kai savivaldybė duos leidimą. Jį gavome ir pradėjome darbus. Pilies tiltu tiek pėsčiųjų, tiek automobilių eismas atidarytas. Tad tiltelis nebereikalingas“, – teigė vadovas.

Anot A.Biesevičiaus, per dešimt mėnesių tiltelis nelabai susidėvėjo. Tačiau medinės konstrukcijos gali susigadinti ardant.

„Medis yra medis. O metalas turėtų išlikti sveikas“, – komentavo vadovas.

Išmontuotą tiltelį įmonės saugos savo sandėliuose. Uostamiesčio savivaldybė statiniui yra numačiusi kitą vietą. Tiltelį norima įrengti per Danę Jono kalneliu. Yra numatyta lėšų naujam projektui parengti.

Realiausia, kad tiltelis į naują vietą būtų perkeltas metų pabaigoje.

Laikinasis pėsčiųjų ir dviratininkų tiltas yra surenkamas – ant metalinių konstrukcijų sudėtas medinis pagrindas. Jo plotis siekia 3, o ilgis – 33 metrus.

Norint perkelti į kitą vietą, jį gali reikti prailginti. Taip pat įvertinti, ar jis netrukdys laivybai.

Pėsčiųjų-dviratininkų tiltelis miesto savivaldybei atsiėjo apie 500 tūkst. litų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

?

? portretas
Tiltelį norima įrengti per Danę Jono kalneliu. Ar nieko netrūksta, brangieji?

milda

milda portretas
per DANGĘ.....
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių