Pereiti į pagrindinį turinį

Įsmukus į šulinį – tragikomedija

2015-04-24 16:00

Noras gyventi gražesnėje aplinkoje Poilsio gatvės gyventojai baigėsi traumomis. Šienaudama žolę prie daugiabučio namo, moteris įsmuko į kanalizacijos šulinį. Klaipėdietei buvo sužalotos kojos.


 

Asociatyvi nuotr.
Asociatyvi nuotr. / Vytauto Petriko nuotr.

Noras gyventi gražesnėje aplinkoje Poilsio gatvės gyventojai baigėsi traumomis. Šienaudama žolę prie daugiabučio namo, moteris įsmuko į kanalizacijos šulinį. Klaipėdietei buvo sužalotos kojos.

Prispaudė dangtis

Poilsio gatvės 35 namo gyventoja pasakojo, kad užvakar su kaimyne nutarė pagražinti kiemą. Moterys pirmiausia išravėjo piktžoles, pasodino gėlių, o tada nusprendė pačios nušienauti pievelę.

„Viską darėme savo iniciatyva. Norėjome, kad namą supanti aplinka būtų gražesnė“, – pasakojo klaipėdietė.

Bepjaudama prie namo augančią žolę, moteris užlipo ant kanalizacijos šulinio dangčio ir įsmuko iki pusės. Dangtis prispaudė garbaus amžiaus klaipėdietės kojas.

„Visa laimė, kad pro šalį ėjo moteris. Ji patraukė šulinio dangtį ir padėjo išlipti. Nežinau, kiek būčiau buvusi tame šulinyje. Pastarasis labai gilus. Jei būčiau įkritusi, tai jau nebekalbėčiau. Verkti norisi“, – pasakojo moteris.

Klaipėdietė stipriai susitrenkė kojas, rankas. Palydėta namo gyventoja nusprendė ieškoti tarnybos, kuri šulinį tinkamai uždengtų, kad niekas daugiau neįkristų.

„Mes užstūmėme dangtį, nes pabijojome, kad vėl kažkas gali įkristi. Kai aš įsmukau, šulinys taip pat buvo uždengtas, bet užteko padėti koją, kad įvyktų nelaimė. Pradėjusi ieškoti, kas turi pasirūpinti šuliniais, supratau, kad paprastam žmogui tokioje šalyje gyventi sunku“, – guodėsi moteris.

Paieškos užtruko

Pirmiausia klaipėdietė paskambino telefono numeriu, kuriuo teikiama informacija. Moteris papasakojo situaciją ir paklausė, kur jai reikėtų kreiptis pagalbos.

„Atsiliepusi mergina padiktavo numerį. Skambinau juo kelis kartus, kol išsiaiškinau, kad prisiskambinau į tarnybą Gargžduose. Nesuprantu, kaip galima taip neatsakingai teikti informaciją. Aiškinu, kad pagalbos reikia Klaipėdoje, o duoda tarnybos Gargžduose numerį“, – piktinosi moteris.

Pasak klaipėdietės, Gargžduose esančios tarnybos vadovė patarė kreiptis į Klaipėdos miesto savivaldybę. Padiktavo ir telefono numerį.

„Paskambinau vienur, nukreipė kitur. Vėliau dar į kitą vietą. Niekas neatsakė. Skambinau trimis skirtingais numeriais, bet jokios naudos“, – pasakojo moteris.

Pasiūlymas šokiravo

Tada klaipėdietė sugalvojo paskambinti į savivaldybės skyrių, kuris rūpinasi konteineriais mieste.

„Galvojau, kad čia jau sulauksiu pagalbos. Atsiliepusi darbuotoja pasitikslino, į kokį šulinį buvau įsmukusi. Klausė, ar ten nuotekos, ar vanduo. Tai gal aš dar „probą“ turėjau paimti – įkritusi pasemti vandens ir jiems atnešti. Iš kur man žinoti, koks ten vanduo“, – piktinosi moteris.

Klaipėdietė, kuri niekaip nerado, kas pasirūpins netvarkingu šuliniu, paskambino namo prižiūrėtojui. Tačiau po šio skambučio moteris pasipiktino dar labiau.

„Atsiliepė mergina. Aš jai iš naujo papasakojau visą situaciją. Aiškinau, kad reikia tinkamai uždaryti šulinį. Tačiau mergina pasiūlė man skambinti Bendrosios pagalbos centro telefonu, kad mane atvažiuotų ir ištrauktų. Konsultantė sugalvojo, kad aš įkritau į šulinį, sėdžiu kanalizacijos vamzdyje, išsitraukiau telefoną iš kišenės ir visiems skambinėju. Vien už tokį pasakymą reikia nubausti“, – kalbėjo klaipėdietė.

Pasak moters, ji skambino 12 skirtingų telefonų numerių, bet nesurado, kas galėtų sutvarkyti šulinį.

Nukentėjo ir mašina

Klaipėdos savivaldybės Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda tvirtino, kad nuotekų šuliniais rūpinasi įmonė „Klaipėdos vanduo“. Moteris apie įvykį turėjo pranešti jiems.

„Dažniausiai problemų kyla, kai šulinių dangčiai pavagiami. Panašių situacijų, kad užlipus ant dangčio žmogus įsmuktų, neteko girdėti. Gal šulinio krašteliai nusitrynė ir dėl to dangtis tinkamai nelaikė“, – svarstė direktorius.

L.Dūda prisiminė, kad buvo atvejis, kai per gatvėje esantį šulinį važiavo mašina. Dangtis pasikėlė ir apgadino mašiną. Draudimas savininkui padengė žalą, o vairuotojas dar prašė kompensacijos iš savivaldybės.

Dienraštis „Klaipėda“ apie dangtį prie Poilsio gatvės 35 namo informavo bendrovės „Klaipėdos vanduo“ dispečerinę. Darbuotojai nuvyko į įvykio vietą ir jį sutvarkė.

Pasirodo, dangtis buvo uždėtas ne ta puse, todėl sukiojosi. Po apsilankymo jis tapo stabilus.

„Kažkas pajuokavo, apvertė dangtį, o kažkam tai tapo tikra nelaime“, – sakė L.Dūda.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų