Pereiti į pagrindinį turinį

Jūrininkų sveikatos priežiūros centro pacientus piktina atsakiklis

2015-03-24 12:40

Į Jūrininkų sveikatos priežiūros centrą besikreipiančių pacientų nepasitenkinimą kelia registracija telefonu. Prisiskambinusieji pirmiausia turi išklausyti į atsakiklį įrašytą tekstą, kurį šmaikščiai vadina malda. Klaipėdiečiai nerimauja, ar už "bendravimą" su robotu nereikia papildomai mokėti.

Problema: klaipėdiečiai skundžiasi, kad jiems sudėtinga prisiskambinti į Jūrininkų sveikatos priežiūros centro registratūrą.
Problema: klaipėdiečiai skundžiasi, kad jiems sudėtinga prisiskambinti į Jūrininkų sveikatos priežiūros centro registratūrą. / Vytauto Petriko nuotr.

Į Jūrininkų sveikatos priežiūros centrą besikreipiančių pacientų nepasitenkinimą kelia registracija telefonu. Prisiskambinusieji pirmiausia turi išklausyti į atsakiklį įrašytą tekstą, kurį šmaikščiai vadina malda. Klaipėdiečiai nerimauja, ar už "bendravimą" su robotu nereikia papildomai mokėti.

Pavyksta ne iš karto

Jūrininkų sveikatos priežiūros centre besigydanti klaipėdietė tvirtino nesuprantanti, kodėl prisiskambinusi į įstaigą pirmiausia turi išklausyti atsakiklio tekstą.

Jame nurodoma, į kokią įstaigą prisiskambinta, prašoma spausti vienetą arba dvejetą, priklausomai nuo to, ar pacientas nori užsiregistruoti pas gydytoją, ar gauti informacijos.

"Kiekvieną kartą paskambinusi turiu išklausyti tą "maldą". Pikčiausia, kad išklausai tą tekstą, paspaudi mygtuką ir sužinai, kad visos registratorės užimtos. Paprašo paskambinti vėliau. Užtrunku kokias penkias minutes. Prisiskambinti registratorei pavyksta tik iš kokio trečio ar ketvirto karto. Kiekvieną sykį turiu išklausyti tą pačią "litaniją", – piktinosi moteris.

Pasak klaipėdietės, moteriškas robotės balsas tik erzina pacientus.

"Anksčiau paskambindavau, išgirsdavau signalą, kad linija užimta, ir viskas tapdavo aišku. O dabar turiu ilgiausiai klausytis įrašo", – dėstė moteris.

Apaugo gandais

Garbaus amžiaus klaipėdietei atrodo, kad už pokalbį su robote turi susimokėti pats pacientas.

"Kodėl vargšai ligoniai dar turi pildyti kažkieno kišenę. Tikrai nemanau, kad ši paslauga nemokama. Juo ilgiau darbuotoja ragelio nekelia, tuo, matyt, daugiau prikapsi pinigų", – samprotavo moteris.

Kita pacientė taip pat skundėsi, kad sunku prisiskambinti į įstaigą. Moteris pasakojo, kad kažkur girdėjo, jog atsakiklio išklausymas esą atsieina eurą.

"Apie tai kalbėjosi kiti pacientai. Mane pačią nustebino mokesčio dydis. Euras už skambutį būtų tikrai labai brangu. O skambinti, kad prisiregistruotum pas gydytoją, reikia tikrai ne kartą", – piktinosi klaipėdietė.

Nespėja kelti ragelio

Pasak Jūrininkų sveikatos priežiūros centro vyriausiosios slaugytojos Jūratės Beinorienės, tokia sistema įstaigoje naudojama antrus metus.

Pasak jos, paprastai pacientai netrunka prisiskambinti. O jei tenka palaukti, tai ilgiausiai 40 sekundžių. Jei per šį laiką registratorius neatsiliepia, jo prašoma paskambinti vėliau.

"Paprastai registratorės atsiliepia iš pirmo karto. Pati esu ne kartą tikrinusi sistemą. Palauki 40 sekundžių ir sujungia, o žmonėms atrodo, kad tai užtrunka penkias minutes. Žinoma, būna dienų, kai skambučių labai daug. Tada gali tekti skambinti ir antrą kartą", – komentavo vyriausioji slaugytoja.

J.Beinorienė tvirtino, kad sudėtingiausia diena paprastai būna pirmadienis. Tada iš pacientų sulaukiama daugiausia skambučių. Būna, kad ir po 700 per dieną. Didžiausias skambučių skaičius užfiksuojamas rytą.

Taip pat jų padaugėja, siaučiant virusinėms ligoms. Dabar yra būtent toks metas.

"Pokalbiai su pacientais taip pat užtrunka. Būna, kad ir po penkias minutes. Reikia išklausyti jų simptomus, užrašyti duomenis. Ne visi skambinantieji prisimena savo telefono numerį. Būna, kad užtrunka, kol jį susiranda", – tvirtino vyriausioji slaugytoja.

Išklausymas nieko nekainuoja

Prie telefonų, kuriais galima užsiregistruoti pas gydytoją, budi dvi specialistės. Dar vienas žmogus darbuojasi prie to telefono aparato, kuriuo teikiama informacija.

"Darbuotojų yra tikrai nemažai. Tačiau dienomis, kai sulaukiama ypač daug skambinančiųjų, ir jos nebespėja suktis", – tvirtino vyriausioji slaugytoja.

J.Beinorienė pabrėžė, kad tokia sistema buvo įdiegta, jog pacientams būtų paprasčiau prisiregistruoti pas gydytojus. Anksčiau sulaukta daug skundų, kad nuolat girdėti signalas, jog linija užimta.

"Dabar žmogui paskambinus, jis įrašomas į eilę. Atėjus jo laikui, pacientas sujungiamas su registratoriumi. Žinoma, kartais eilė būna labai didelė ir žmogaus paprašoma perskambinti. Pasitaiko ir įvairių kuriozinių situacijų. Būna, kad žmogus nuspaudžia vienetą ir neatleidžia. Tai kaip jį sujungs su darbuotoju", – kalbėjo vyriausioji slaugytoja.

J.Beinorienė pabrėžė, kad pacientams atsakiklio įrašo išklausymas nieko nekainuoja. Žmogus moka tik nuo tos minutės, kai ragelį pakelia specialistas. Anot jos, kalbos, kad atsakiklio įrašo išklausymas kainuoja, tėra tik gandai.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų