Pats S.Budinas įsitikinęs, kad tokios situacijos buvo galima išvengti.
"Aiškinamės, kur buvo padarytos spragos, kad susidarė tokia padėtis", – anksčiau dienraščiui "Klaipėda" tvirtino direktorius.
Tarnybinis patikrinimas pradėtas dėl Transporto skyriaus darbuotojų, kurie tiesiogiai kuruoja viešąjį transportą, veiksmų.
Aplinkybes, kodėl Klaipėdoje buvo laikinai nutrūkęs maršrutinių taksi paslaugos teikimas, aiškinosi ir miesto mero Vytauto Grubliausko sudaryta speciali komisija.
Pastaroji savo išvadas pateikė praėjusią savaitę: atsakomybę dėl nenutrūkstamos maršrutinių taksi paslaugos neužtikrinimo turėtų prisiimti savivaldybės administracija.
Pabrėžiama, jog ši žinojo, kad naujoms sutartims su vežėjais sudaryti yra būtinos konkurencingos procedūros, tačiau laiku nepriėmė sprendimų dėl paslaugos teikimo po rugsėjo 4-osios.
Komisija konstatavo, kad nebuvo tinkamai organizuotas savivaldybės struktūrinių padalinių darbas, siekiant, kad tokia situacija nesusidarytų.
Išvadose nurodyta, kad Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Aleksandras Michailovas ir Miesto ūkio departamento direktorius Liudvikas Dūda pasyviai ir aplaidžiai dalyvavo, sprendžiant keleivių vežimo maršrutiniais taksi paslaugos teikimo problemą.
Įžvelgta ir S.Budino, kuriam pavesta spręsti eismo organizavimo klausimus, kaltės. Nurodoma, kad nenumatė patvirtintos maršrutinių taksi integravimo į bendrąją viešojo transporto sistemą koncepcijos įgyvendinimo procesų koordinavimo ir kontrolės.
Maršrutinių taksi paslaugos teikimas mieste buvo nutrūkęs nuo rugsėjo 4 iki rugsėjo 14 d. Jie į gatves grįžo, savivaldybės administracijai įvykdžius konkurencingą vežėjų parinkimo procedūrą ir pasirašius laikinąsias sutartis.
Laikinosios sutartys galios, kol mieste pradės dirbti į bendrą viešojo transporto sistemą integruoti maršrutiniai taksi.
Šiuo metu vyksta konkursas vežėjams parinkti. Jis jau artėja prie pabaigos.
Planuojama, jog nauji maršrutiniai taksi į gatves išriedės po Naujųjų.
Naujausi komentarai