Pereiti į pagrindinį turinį

Kauno gatvė kursto nepasitenkinimą

2016-02-28 03:00
Nepatinka: kai kurių klaipėdiečių netenkina pakitusi eismo schema Kauno gatvėje.
Nepatinka: kai kurių klaipėdiečių netenkina pakitusi eismo schema Kauno gatvėje. / Vytauto Petriko nuotr.

Gyventojai vis dar negali priprasti prie eismo pokyčių Kauno gatvėje. Kai kuriuos klaipėdiečius piktina tai, kad čia esą stinga pėsčiųjų perėjų, o gatvės pakraščiai virto automobilių stovėjimo aikštelėmis. Tačiau permainų reikėjo saugumo sumetimais ir jų gatvėje dar bus.

Nepripranta prie tvarkos

Į Kauno gatvę persikėlus policijos komisariatui čia būta ir eismo pokyčių: neliko vienos pėsčiųjų perėjos, koreguota kitų dviejų vieta.

Vairuotojams teko priprasti ir prie naujos tvarkos sukant iš Kauno gatvės į Šilutės plentą.

Nors nuo pokyčių gatvėje jau praėjo kuris laikas, klaipėdiečiai piktinasi, esą prireikus kirsti gatvę tenka toli eiti iki artimiausios pėsčiųjų perėjos.

Kai kuriuos piktina ir gatvės pakraščiuose išrikiuoti automobiliai.

Pokyčiai – dėl saugumo

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė paaiškino, kad visų permainų gatvėje prireikė siekiant didesnio pėsčiųjų saugumo.

"Kauno gatvėje mes ir anksčiau buvome planavę pertvarkyti pėsčiųjų perėjas, nes gatvė yra gana plati, apie 11 m, o pagal perėjų rengimo taisykles, kurios atsirado neseniai, reikalaujama, kad perėjos būtų ne platesnėje nei 8,5 m gatvėje. Jeigu yra 11 m, pėsčiasis tampa nesaugus", – paaiškino V.Paukštė.

Pašnekovo teigimu, į minėtas taisykles buvo atsižvelgta ir būtent todėl perėja, kuri buvo visai greta Šilutės plento, perkelta keliais metrais gilyn į Kauno gatvę. Taip pat įrengta saugumo salelė.

Be to, vietoje trijų eismo juostų liko tik dvi, kuriomis vairuotojai įvažiuoja į Kauno gatvę ir išvažiuoja iš jos.

"Pėstiesiems tapo saugiau, nes jiems tenka kirsti mažesnį gatvės ruožą ir tik po vieną juostą", – pastebėjo V.Paukštė.

Panaikino tik vieną

Panašaus likimo sulaukė ir dar viena perėja. Ši buvo įrengta visai greta įvažos į gatvėje esantį vieną daugiabučių namų kiemų ir buvo nesaugi.

Todėl perėja buvo panaikinta ir perkelta maždaug pora dešimčių metrų arčiau Taikos prospekto, čia taip pat buvo įrengta saugumo salelė.

"Pėstieji atsidurdavo tiesiog važiuojamojoje dalyje. Įrengus salelę ir perkėlus perėją, pėstiesiems tapo saugiau", – teigė pašnekovas.

Pagal minėtas taisykles vieną "zebrą", buvusį prie Kauno g. 3 namo, teko panaikinti, mat šis buvo per arti šviesoforu reguliuojamos pėsčiųjų perėjos.

Darbai laukia dar vienos

Minėti pokyčiai – ne vieninteliai. Savivaldybės darbuotojo teigimu, Kauno gatvėje planuojama pertvarkyti dar vieną pėsčiųjų perėją, esančią arčiau Šilutės plento.

Čia taip pat bus įrengta saugumo salelė bei kryptinis apšvietimas.

Kada šie darbai bus atlikti, priklausys nuo finansavimo.

"Apsispręsime pirmumo tvarka, kurias perėjas reikia tvarkyti, nes mieste yra ir daugiau problemiškų perėjų", – pastebėjo V.Paukštė.

Laukia išvadų

Uostamiesčio savivaldybė vis dar laukia ir išvadų apie miesto perėjų saugumą. Jas turi pateikti rudenį Klaipėdoje viešėjusi specialiai sudaryta komisija.

Gavus šias išvadas bus vertinama, ar Kauno gatvėje reikėtų įrengti daugiau perėjų. Jomis gyventojams būtų leidžiama kirsti gatvę, tačiau jos turėtų netrukdyti važiuojamąja dalimi riedantiems automobiliams.

Pašnekovo teigimu, automobilių stovėjimo vietoms, įrengtoms gatvės pakraščiuose, arterijos pločio pakako, todėl toks sprendimas ir priimtas.

Neatmetama, kad čia panaikinus stovėjimo vietas ir įrengus daugiau eismo juostų, į Klaipėdos apskrities policijos komisariatą privačiais automobiliais atvykstantieji mašinų aikštelėmis paverstų daugiabučių namų kiemus.

Todėl galimybė stovėti gatvės pakraščiuose mažina ir vietų automobiliams trūkumą.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų