Kavinėje – nemalonumai dėl šuniuko Pereiti į pagrindinį turinį

Kavinėje – nemalonumai dėl šuniuko

2016-08-09 02:00

Klaipėdiečių šeima liko nemaloniai nustebinta Priekulėje įsikūrusios kavinės taisyklių ir aptarnavimo. Poilsiautojai iš lauko terasos buvo išprašyti, nes kartu atsivedė keturių mėnesių šuniuką.

Keturkojų augintojai pastebi, kad vis daugiau kavinių ir restoranų mielai priima klientus su šunimis, tačiau tokia "mada" vis dar neprigyja provincijoje.
Keturkojų augintojai pastebi, kad vis daugiau kavinių ir restoranų mielai priima klientus su šunimis, tačiau tokia "mada" vis dar neprigyja provincijoje. / Simono Švitros nuotr.

Ieškojo perspėjimų

Į skaniais patiekalais garsėjančią kavinę šeima užsuko pirmą kartą.

"Ir, deja, paskutinį. Lankėmės čia sekmadienį. Atsisėdome terasoje ir laukėme, kol pasirodys padavėja. Laukti teko tikrai ilgai. Pagaliau priėjo trumpų šviesų plaukų padavėja ir burbtelėjo, kad su šunimis neaptarnaujama. Tačiau įeinant atidžiai apsidairiau, ar yra kokių nors informacinių ženklų, kad čia gyvūnai yra nepageidaujami. Nieko panašaus nepamatėme", – pasakojo Priekulėje apsilankęs Mindaugas.

Po kurio laiko padavėja, pasak klientų, atnešė ir demonstratyviai ant stalo numetė meniu.

"Net čia atidžiai perskaičiau visą informaciją, ieškodamas bent užuominos, kad į kavinę neįleidžiami klientai su gyvūnais. Tačiau neradau nė žodžio", – pasakojo vyras.

Skundai – dėl elgesio

Šeima stebėjosi, kad jų keturių mėnesių labradorų veislės šuniukas galėjo sukelti tokį padavėjos nepasitenkinimą.

"Aplinkiniai tik ir tiesia rankas paglostyti tokį linksmą šunelį. Esame įpratę, kad apie galimybę lankytis su gyvūnais įstaigose dažniausiai informuoja specialūs ženklai. Vilniuje net yra visas sąrašas maitinimo įstaigų, kurios draugiškos gyvūnams. Teko lankytis viename Klaipėdos restorane, kuris yra įtrauktas į geriausių šalies restoranų dešimtuką, ir su šunimi buvome puikiai priimti. Šuniukui net vandens buvo pasiūlyta", – prisiminė keliautojai.

Galų gale sulaukę padavėjos klientai išgirdo, kad bus aptarnauti tik tuomet, jei išsives šunį.

"Šia padavėja internete skundėsi ne vienas klientas. Žmonės pastebėjo, kad personalo darbuotoja ne kartą elgėsi ne itin maloniai, ir apie sugadintą nuotaiką viešai pranešė savo atsiliepimuose", – pastebėjo klaipėdietis.

Kaime nėra pasirinkimo

"Ir ką? Jie nori, kad aš ją atleisčiau? Ji čia dirba dvidešimt metų. Kaime darbuotojų neįmanoma rasti. Pasikalbėsime su padavėja, tačiau tai ir viskas", – aiškino įmonės vadovė Lina Budrytė.

Ji buvo linkusi kaltinti jos įstaigoje apsilankiusius klientus.

"Labai daug žmonių, kurie ateina į barą jau nusiteikę blogai. Tokiems norisi pasakyti, kad jie valgytų namuose. Mažą šuniuką dar galima toleruoti, bet Labradoro retriveris yra didelis šuo. Prieš kelis mėnesius į terasą buvo atėjęs klientas su šunimi, kuris atsigulė po stalu. Šalia prie staliuko sėdintys lankytojai išgujo šį žmogų lauk. Juk šuo buvo be antsnukio. Kai mėginama aiškinti, kad klientas visuomet teisus, aš galiu pasakyti, kad taip tikrai nėra", – savo poziciją dėl konfliktinės situacijos išsakė karčemos vadovė.

L.Budrytė pridūrė, jog jau vakar buvo užklijuotas lipdukas, kad į kavinę su šunimis negalima užeiti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra