Apmokamas tiltas išspręstų svarbiausias problemas: nuolatinę taršą perkėloje kai automobiliai lėtai juda eilėse į keltą neišjungę variklių, žuvų naikinimą ir nuolatinę vandens taršą kelto judėjimo metu. Labai keista aplinkosaugininkų pozicija, juk akivaizdu, kad tiltas kaip tik išspręstų dabartines kelto sukeliamas gamtos žalojimo problemas. Tik pasvajoti galima, koks būtų ramus patekimas į Kuršių neriją tiltu.
Алеша, baik gerti.Blogai baigsi.
Чемодан->вокзал -> į savo sossiją. Ten tikrai neuždūsi.
Tavo fiureris pukinas labai laukia tokių patrankų mėsai.
NEDELSK, o tai ir paskutinio kilogramo svogūnų, ar koldūnų neliks tavo artimiems, kai tapsi trąša Ukrainos žemei.
Tamsta esate dar jaunas ir nežinote, kad viskas jau kažkada buvę, o šiandien tai kartojas, tik forma šiek tiek skiriasi. Kokie konkrečiai argumentai ? Vis tie patys, kuriuos nustatė garsusis komunistų vadybininkas " ilgasis stabilizatorius " adolfas šlėževičius : 5% nuo sandėrio sumos.
Kiek pamenu buvo 10%. Pritariu kolega, juk svarbiausia pradėti t.y. tyrimai, įvertinimai, projektavimai...... pasikeičia meras ir viskas į stalčių, o pinigai jau įsisavinti.
dėl tokio atkato kai kurie valdžiagyviai negalvodami užsimerkę į minų lauką šoktų:D) Ypač nuo jūros elektrinių, va šito tilto ar Šventosios uosto Benkunsko stadionas prieš tokias sumas tik juokas ;D
Labiausiai tilto ar tunelio nenori naujieji Neringos kotedžų ir vilų savininkai- turtuoliai/ novalitovcai iš Wilno , nes jiems geriausia merdinti Neringa ir jie kaip kunigaikščiai vieni pliaže. Realiai srautus reguliuoja ne tiltas ar keltas, bet mokestis už pravažiavimą, tiltu ar tuneliu pravažiavimas ekologiškas, dyzeline barža siaubingai teršiantis bei gaišinantis laiką. Jei lieka gamtą teršianti barža, tai jos valdytojai turi užtikrinti susisiekimą visą parą be jokių 5 valandų pauzių ir 4/5 kilometrų eilių vasaros savaitgaliais.
Turėk ir tu kotedžą. Va jeigu Neringą uždarytu kaip Girulių vieną zoną ir paskelbtu nelankoma pašalinių, čia jau kitas reikalas.O jei sergi dėl gamtos tai laužk valdžią kad keltus naujus įtaisytu - kainuos kur kas mažiau už tą durnių tiltą
"siekiant išsaugoti ir tvariai valdyti UNESCO statusą turinčią vertybę"... reikia apsipylusių tepalais dyzelinių geldų ir kilometrinių automobilių eilių įjungtais varikliais :)))) Atsiprašau, o kokiu būtent būdu ta perkėla saugo gamtą ir reguliuoja srautus, nes tai itin neekologiškas susisiekimo būdas plius neužtikrinantis susisiekimo visą parą.
" pažangos " reikia _____Pabrėžiama, kad nuo pat Kuršių nerijos nominacijos įrašymui į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą pateikimo buvo žinoma, jog tilto į Kuršių neriją niekada nebus galima statyti.
„Tai yra tarptautinis Lietuvos įsipareigojimas, siekiant išsaugoti ir tvariai valdyti UNESCO statusą turinčią vertybę“, – pabrėžia nacionalinė komisija.
Skaityti daugiau: klaipeda.dienanaujienos/klaipeda/miesto-pulsas/siulymas-statyti-tilta-i-kursiu-nerija-kelia-susirupinima-1210479
UNESCO įtraukė į sąrašą visą Kuršių Nerijos pusiasalį, akcentavo, kad RU dalis daug vertingesnė, taip kad norint išsaugoti UNESCO statusą teks draugauti su Rusijos federacija.
visi tie , kurie nori tunelio gali ir pafinansuoti :) rauskite , tik tie patys aimanuojate dėl požeminio parkingo Klaipėdoje , o dabar net tunelį galite rausti ? :)
Kas už pažangą, ekologiją , užtikrinta galimybę bet kada susisiekti su žemynu , tas už tiltą ar tunelį, tegu lieka ir purvina dyzelinė gelda - galės murziai žuvėdras bandelėm palesinti.
nes, tekste minimas meras, nesuvokia jokių tekstų, kuriuose nenurodomos sąmatos vertės kokiais nors piniginiais vienetais, nuo kurių jis galėtų pasiskaičiuoti 5% jam įkrisiančio otkato
Ar Jasaiitis nepagalvoja, kad tiltas- tai reveransas Kaliningardo srities" draugams"? Kažkaip keisti to mero norai, trejus metus vykstančiam karui netoli mūsų... Ruisjai nori įsiteikti?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)