Keliant tilto į Neringą idėją, ministerija tikina – tai neįmanoma | kl.lt Pereiti į pagrindinį turinį

Keliant tilto į Neringą idėją, ministerija tikina – tai neįmanoma

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Senjorė

Apmokamas tiltas išspręstų svarbiausias problemas: nuolatinę taršą perkėloje kai automobiliai lėtai juda eilėse į keltą neišjungę variklių, žuvų naikinimą ir nuolatinę vandens taršą kelto judėjimo metu. Labai keista aplinkosaugininkų pozicija, juk akivaizdu, kad tiltas kaip tik išspręstų dabartines kelto sukeliamas gamtos žalojimo problemas. Tik pasvajoti galima, koks būtų ramus patekimas į Kuršių neriją tiltu.
2
0
Senjorė

Labai keista aplinkosaugininkų pozicija. Tik pasvajokim kaip ramiai pasiektume Kuršių neriją tiltu
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Tegu stato uz savo pinigus

V
0
0
Svaigulys

Pirma tegul griūvančias krantines susitvarko, o paskui apie tiltą svaigsta.
5
0
Edipas

Neringai tilto reikia kaip oro dūstančiam, kaip vandens Sacharai. Priežasčių statiniui daugiau nei reikia.
0
-7
to-Edipas

Алеша, baik gerti.Blogai baigsi. Чемодан->вокзал -> į savo sossiją. Ten tikrai neuždūsi. Tavo fiureris pukinas labai laukia tokių patrankų mėsai. NEDELSK, o tai ir paskutinio kilogramo svogūnų, ar koldūnų neliks tavo artimiems, kai tapsi trąša Ukrainos žemei.
2
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

tu

Nuo ryto gatavas?
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Pritariu

Lai Neringos savivaldybė statosi tiltą, apmokestinusi pinigus susigrąžins, bus gera investicija
0
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Dar vienas

Алеша be smegenų??? Родина -мать соссия ждет своих сынов.
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

>> Edipas ( jis nužudė savo tėvą ir vedė savo motiną )

duok dūstančiam oro ir jis nebus dūstantis, duok sacharai vandens ir ji nebus sachara, nutiesk į Kuršių neriją tiltą ir nebus Kuršių nerija ...
9
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

realiai

> Kodėl nebus? Kokie konkrečiai argumentai? Nebus tepaluoto kelto ir kilometrinių transporto eilių ir praras žavesį?
0
-4

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

>> realiai

Tamsta esate dar jaunas ir nežinote, kad viskas jau kažkada buvę, o šiandien tai kartojas, tik forma šiek tiek skiriasi. Kokie konkrečiai argumentai ? Vis tie patys, kuriuos nustatė garsusis komunistų vadybininkas " ilgasis stabilizatorius " adolfas šlėževičius : 5% nuo sandėrio sumos.
10
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

pritariu

Kiek pamenu buvo 10%. Pritariu kolega, juk svarbiausia pradėti t.y. tyrimai, įvertinimai, projektavimai...... pasikeičia meras ir viskas į stalčių, o pinigai jau įsisavinti.
0
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

ne ne

dabar ima 30..
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

:D)

dėl tokio atkato kai kurie valdžiagyviai negalvodami užsimerkę į minų lauką šoktų:D) Ypač nuo jūros elektrinių, va šito tilto ar Šventosios uosto Benkunsko stadionas prieš tokias sumas tik juokas ;D
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

šlapi pezalai

Merą į durnyną !
7
-2
Sapneliai

Sausumoje tiltai griūva, niekas neremontuoja. Naujus mat statys...
8
-2
Sekmes vejui

Jūrines turbinos atpigins alektra rusu taršus atomas liks nebesvarbus todel vata ir varo propaganda neigiama
2
0
Vatinė galva

Alektra - sėsk du
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

idomu

> Nuo kokio skardžio nukritote? Žinoma ne į temą, bet vakar nezaležna elektra pabrango 25 procentais.
5
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

tau

pabrango??? Man -NE. Vatoms ir turi brangti ir 1000%
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

tiesa

Labiausiai tilto ar tunelio nenori naujieji Neringos kotedžų ir vilų savininkai- turtuoliai/ novalitovcai iš Wilno , nes jiems geriausia merdinti Neringa ir jie kaip kunigaikščiai vieni pliaže. Realiai srautus reguliuoja ne tiltas ar keltas, bet mokestis už pravažiavimą, tiltu ar tuneliu pravažiavimas ekologiškas, dyzeline barža siaubingai teršiantis bei gaišinantis laiką. Jei lieka gamtą teršianti barža, tai jos valdytojai turi užtikrinti susisiekimą visą parą be jokių 5 valandų pauzių ir 4/5 kilometrų eilių vasaros savaitgaliais.
2
-7
nu ir ka

Turėk ir tu kotedžą. Va jeigu Neringą uždarytu kaip Girulių vieną zoną ir paskelbtu nelankoma pašalinių, čia jau kitas reikalas.O jei sergi dėl gamtos tai laužk valdžią kad keltus naujus įtaisytu - kainuos kur kas mažiau už tą durnių tiltą
3
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Ima podačkas mizeri

Vatinis stukačius išryškejo daug tokiu yra
1
-1
BAIKIT

šias nesąmones su tuo tiltu.
8
-1
tau

> Patinka teršti gamtą?
0
-5

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

to-tau

gal BAIK gerti ,,Русская водка'', o tai ir paskutinio gramo smegenų neliks, tik siulas, laikantis ausis.
0
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

pastebėjimas

"siekiant išsaugoti ir tvariai valdyti UNESCO statusą turinčią vertybę"... reikia apsipylusių tepalais dyzelinių geldų ir kilometrinių automobilių eilių įjungtais varikliais :)))) Atsiprašau, o kokiu būtent būdu ta perkėla saugo gamtą ir reguliuoja srautus, nes tai itin neekologiškas susisiekimo būdas plius neužtikrinantis susisiekimo visą parą.
0
-7
> Taigi, eik mokytis , nes ne visada

" pažangos " reikia _____Pabrėžiama, kad nuo pat Kuršių nerijos nominacijos įrašymui į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą pateikimo buvo žinoma, jog tilto į Kuršių neriją niekada nebus galima statyti. „Tai yra tarptautinis Lietuvos įsipareigojimas, siekiant išsaugoti ir tvariai valdyti UNESCO statusą turinčią vertybę“, – pabrėžia nacionalinė komisija. Skaityti daugiau: klaipeda.dienanaujienos/klaipeda/miesto-pulsas/siulymas-statyti-tilta-i-kursiu-nerija-kelia-susirupinima-1210479
5
0
pastebėjimas

UNESCO įtraukė į sąrašą visą Kuršių Nerijos pusiasalį, akcentavo, kad RU dalis daug vertingesnė, taip kad norint išsaugoti UNESCO statusą teks draugauti su Rusijos federacija.
1
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

taigi

Pritariu, tunelis daug geriau.
3
-4

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

> Taigi

visi tie , kurie nori tunelio gali ir pafinansuoti :) rauskite , tik tie patys aimanuojate dėl požeminio parkingo Klaipėdoje , o dabar net tunelį galite rausti ? :)
3
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

žinantys-neva,

rašė, jog tunelis yra, tik reikia jį išvalyti.
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

taigi

Kas už pažangą, ekologiją , užtikrinta galimybę bet kada susisiekti su žemynu , tas už tiltą ar tunelį, tegu lieka ir purvina dyzelinė gelda - galės murziai žuvėdras bandelėm palesinti.
1
-8
laiko klausimas

tiltas bus.
2
-8
Ne nebus

kol galios sutartis .
3
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Bus

Žinoma bus, Klaipedoj per Dange.Galesi per ji lakstyti nuo ryto iki vakaro, kol apsisisosi:))
7
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

šitas tekstas netinkamas naudojimui

nes, tekste minimas meras, nesuvokia jokių tekstų, kuriuose nenurodomos sąmatos vertės kokiais nors piniginiais vienetais, nuo kurių jis galėtų pasiskaičiuoti 5% jam įkrisiančio otkato
20
-1
Kas galėtų paneigti

Ar Jasaiitis nepagalvoja, kad tiltas- tai reveransas Kaliningardo srities" draugams"? Kažkaip keisti to mero norai, trejus metus vykstančiam karui netoli mūsų... Ruisjai nori įsiteikti?
6
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

opa

tegul baigia tik svaigti su tuo savo tiltu
15
-2