Pykina – vemk į maišelį
Moteris pasakojo, jog važiuojant autobusu ją dažnai pykina. Dėl stipraus pykinimo, visada stengiasi atsisėsti ant priekinių autobuso sėdynių.
Iki nelemtos kelionės į uostamiestį, vairuotojai pasitaikydavo supratingi. Keblumų nusipirkti bilietą priekinėse autobuso vietose nekildavo. Visgi, šįsyk likimas pokštavo.
"Kad su vyru galėtume nusipirkti bilietus priekinėje autobuso dalyje, į stotį atvykome pusantros valandos anksčiau. Ten mums buvo pasakyta, kad bilietai priekyje neparduodami", – pasakojo Diana.
Vos įlipus į autobusą vairuotojas kalbėjo šiurkščiai, nemandagiai. Nepaisant to, kad visos vietos priekyje buvo laisvos, bilieto parduoti taip pat nesutiko.
Moteriai pasiskundus dėl sveikatos problemų, vairuotojo širdis nesuminkštėjo.
Dianai buvo pasiūlyta nusipirkti bilietą 18-oje eilėje, o prireikus, skrandžio turinį išlieti į plastikinį maišelį.
Kelionė iš Vilniaus į Klaipėdą truko apie 4 valandas. Beveik 20 eurų už bilietą sumokėjusi keleivė visą šį laiką kentė stiprų pykinimą ir pažeminimą.
Gyvybei grėsė pavojus
Anot jos, pykinimas ir užgaulūs žodžiai buvo niekis, palyginus su tuo, kas jos laukė tolimesnės kelionės metu.
„Važiuodami keletą kartų atsidūrėme už kelkraščio ribų. Lėkdamas apie 100 km/val. greičiu, vairuotojas ne žiūrėjo į kelią, o pildė kelionės dokumentus. Dėl smarkaus vėjo autobusas siūbavo, už lango lijo lietus. Nufilmavau vaizdo įrašą. Šią tragišką situaciją matė ir daugiau keleivių“, – apie visam gyvenimui įsiminusią kelionę pasakojo Diana.
Sunku patikėti, bet moters žodžius patvirtina jos pasidalintas vaizdo įrašas.
Aiškiai matosi, kad vienoje rankoje laikydamas rašiklį vairuotojas pildo ant vairo padėtus dokumentus. Baisiausia, kad šiuos veiksmus jis atlieka atvirame kelyje veždamas keleivius. Ir ši ištrauka ne iš veiksmo filmo, o realūs kelionės iš Vilniaus į uostamiestį vaizdai.
Baiminosi, kad nepaliktų
Anot Dianos, drausminti neatsakingo vairuotojo neišdrįso nei vienas keleivis. Niekas nenorėjo atsidurti vidury lauko, su bagažu rankose.
Jūros šventės metu, išvydę viliojančią "Klaipėdos autobusų parko" reklamą, klaipėdiečiai nusprendė pasinaudoti įmonės paslaugomis.
"Keista, kad meilę keleiviams viešai propaguojantis Klaipėdos autobusų parkas, savo keleivius kėsinasi užmušti. Pati vairuotojo nedrausminau, nes bijojau būti išlaipinta", – piktinosi keleivė.
Išlipę iš autobuso tiek Diana, tiek ir jos vyras jautėsi sukrėsti.
"Namo grįžome drebančiomis rankomis", – teigė nusivylusi keleivė.
Vadovai imsis atitinkamų priemonių
Situaciją sutiko pakomentuoti "Klaipėdos autobusų parko" generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas.
"Visada stengiamės užtikrinti keleivių saugumą, todėl šis atvejas bus nuodugniai ištirtas. Jeigu vairuotojas pažeidė taisykles, imsimės atitinkamų priemonių", – tikino V. Ramanauskas.
Anot generalinio direktoriaus, vairuotojai ir kasininkai neturi teisės neparduoti bilieto priekinėse autobuso vietose. Visgi, nutinka ir taip, jog šalia vairuotojų atsisėdę keleiviai kalba telefonu ar kitaip blaško jų dėmesį. Šiuo atveju, vairuotojas galėjo mandagiai paprašyti atsisėsti toliau arba, tiesiog, jam netrukdyti.
Norite pranešti naujieną? Rašykite mums adresu [email protected] arba spauskite čia.
Naujausi komentarai