Kelių eismo taisyklių pakeitimai lemia pokyčius ir Klaipėdai

Centrinėje Klaipėdos dalyje siūloma apriboti transporto greitį iki 30 kilometrų per valandą. O pagrindinėje miesto arterijoje – Taikos prospekte, pirmąja, kraštine eismo juosta bus leidžiama važiuoti ne tik keleiviniam transportui.

Klaipėdos Eismo saugumo komisijos sprendimą dar svarstys miesto taryba, bet jau dabar aišku, kad pasikeitus Kelių eismo taisyklėms (KET) reikia apsispręsti, kokiam transportui leidžiama važiuoti A ženklu iki šiol žymėtoms eismo juostoms.

Penktadienį iš 11 Eismo saugumo komisijos narių dalyvavo vos šeši, tai yra tik vienu daugiau nei pusė. Vicemeras Arūnas Barbšys svarstant pokyčius Taikos prospekte ir Herkaus Manto gatvėje nesutiko su kitų dalyvavusiųjų nuomone. Taigi komisijos sprendimas gali būti vertinamas įvairiai.

KET numato, kad nuo birželio 1-osios miestų gatvėse gali atsirasti dviejų tipų maršrutiniam transportui skirtos eismo juostos. Jos žymimos raide "A" arba simboliu "A+".

Taip esą siekiama sudaryti galimybę efektyviau organizuoti maršrutinio transporto eismą ir neva paskatinti gyventojus rinktis netaršų ekologišką transportą.

Tokie taisyklių pokyčiai verčia klaipėdiečius apsispręsti, kaip pasielgti dėl pagrindinės miesto gatvės – Taikos prospekto.

Nors šalia prospekto yra įrengti dviračių takai, paženklinus ją "A+" ženklu, dviračiams, motoroleriams ir lengviesiems keturračiams drausti ja važiuoti nebėra galimybės.

Komisijos nariai nusprendė, kad gatve ryšis važiuoti tik tie dviratininkai, kurie mina greitai. Lėtesnieji rinksis jiems įrengtus takus.

Šia juosta važiuos ir elektriniai automobiliai, neįgaliuosius vežančios transporto priemonės bei taksi.

Didesnė problema – Herkaus Manto gatvė, kur dviračiais važinėti šaligatviu nebeleidžiama.

Komisija nusprendė, kad šia gatve nuo sankryžos su Liepų gatve iki Lietuvininkų aikštės greitis bus ribojamas iki 30 kilometrų per valandą. Ko gero, jis šioje vietoje ir nėra didesnis, nes šiame ruože yra šešios pėsčiųjų perėjos.

A.Barbšys įsitikinęs, kad toks greitis – per menkas, jis siūlė 40 kilometrų per valandą, bet jo nuomonei niekas nepritarė.

Šiam pokyčiui dar turi pritarti miesto taryba.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Jonas

Jonas portretas
Būtų geriausias variantas pirkti mažus automobilius nes lengviau jos stumti

k

k portretas
Iš vis reikia uždrausti automobilių eismą H. Manto gatve. Tokios gatvės tik žudo mūsu senamiestį.

pritariu

pritariu portretas
Labai tikslus pasiulymas,-ne 30 o 40 nustatytas greitis. Matyt tie , kurie nusprende,kad 30,- patys nebande pravaziuoti tokiu greiciu.Tai bereikalingas oro tersimas ir masinos gadinimas.
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių