Šiame iš Karlshamno į Klaipėdą automobilius ir keleivius plukdančiame kelte išpirkti beveik visi bilietai. Vienintelės iš Lietuvos keleivius keltais plukdančios kompanijos atstovo teigimu, įprasta, kad vasarą keleivių srautai išauga iki 50 procentų. Tačiau per pirmąjį šių metų pusmetį kompanijos keltai perplukdė pusketvirto procento keleivių daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Dauguma, apie 70 procentų keleivių – lietuviai.
„Mes manome, kad tai yra gana geras rodiklis, kadangi reikia pripažinti, kad rinka yra įtempta, konkurencija pakankamai didelė ir labai padeda būtent Vokietijos turistai, kurių padaugėjo iki 18 proc. mūsų linijose. Taip pat labai džiugina, kad latvių padaugėjo, daugiau gal net negu vokiečių, kalbant procentais“, – sakė „DFDS Seaways“ komunikacijos ir ryšių su visuomene vadovas Vaidas Klumbys.
Į Pietų Švediją bei Vokietiją keliaujantys latviai kompanijos keltus renkasi dėl patogaus grafiko. Keliones keltais pamėgo ir šeimos, jų srautai per pirmąjį šių metų pusmetį išaugo daugiau nei 5 procentais, o keliaujančiųjų dviračiais – trečdaliu. Keltų kompanijos vadovai neslepia, kad konkurencija dėl keleivių su pigiomis avialinijomis – įtempta.
„Padarėm tyrimus ir matom, kad keleiviai pageidauja, kad būtų ne tik pasiūlytas produktas – kelionė iš taško A į tašką B, bet ir kažkas daugiau – tai ir viešbutis ir kažkoks pramogų parkas. Tai šiuo metu mes turime jau rinkoje paleidę produktą „Kopenhagos paketas“, kur keleivis gali ir keliaut keltu ir kartu iš karto viešbutį įsigyti ir bilietą į pramogų parką“, – pasakojo V. Klumbys.
Ateityje tokio produkto pasiūla numatoma ir keleiviams plaukiantiems į Vokietiją. Kita naujovė – ekskursijos moksleiviams į Karlshamną Švedijoje.
Keltuose daugėja ir verslo klientų. Smulkieji verslininkai daugiau keliauja į Vokietiją, į Švediją – statybininkai, vairuotojai.
Naujausi komentarai