Lapkritį pabaigus Palangos plento rekonstrukciją vairuotojams prasidės nepatogumai, nes bus šiame kelyje nebeliks posūkių į kairę.
Palangos plente buvo du kairiniai posūkiai: arčiau Jakų žiedo už prekybos centro „Ermitažas“ ir įvaža į „Žaliojo slėnio“ gyvenvietę.
Jau anksčiau buvo pranešta, kad kairinis posūkis į prestižiniu laikomą kvartalą bus panaikintas. Gyventojai kaip išmanydami kovojo, kad jis liktų, tačiau pastangos nuėjo veltui. „Žaliajame slėnyje“ įsikūrę klaipėdiečiai valdžiai net pareiškė ultimatumą, kad jei nebus kairinio posūkio, jie kreipsis į institucijas, kurios prižiūri, kaip panaudojami Europos Sąjungos pinigai. Priežastis - esą Palangos plento rekonstrukcijos techninis projektas, kuriame ir nebeliko kairinio posūkio, parengtas ne pagal specialųjį planą, taip pažeidžiant planavimo procedūras. Gyventojai reiškė pretenzijas Transporto investicijų direkcijai ir Lietuvos automobilių direkcijai, kad šios pažeidė teisėtus gyventojų lūkesčius dėl patogaus įvažiavimo į „Žaliąjį slėnį“.
Tačiau Lietuvos automobilių kelių direkcija gyventojams atsakė, kad techninis Palangos plento rekonstrukcijos projektas yra teisėtas. Esą kituose teisės aktuose numatyta, kad planuojant, remontuojant ir tiesiant magistralinius kelius reikia laikytis reikalavimo užtikrinti saugų kelių naudojimą. O kairiniai posūkiai magistraliniuose keliuose tik padidina avarijų riziką.
Gyventojai neketina nuleisti rankų. Jie prakalbo apie galimybę kreiptis į šalies Prezidentę Dalią Grybauskaitę, kad ji įvertintų susiklosčiusią situaciją.
Palangos plento rekonstrukcija pareikalavo dar vienos aukos - bus panaikintas kairinis posūkis už „Ermitažo“. Vairuotojas teks pavažiuoti iki už kelių kilometrų esančios Technikumo dviejų lygių sankryžos ir tik tada pasukti į kairę.
Anot Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, šis posūkis bus panaikintas dar iki metų pabaigos, kai tik bus pastatyti atitinkami kelio ženklai.
Palangos plento rekonstrukciją ketinama baigti pagal grafiką - lapkričio 30 dieną. Nors būta papildomų darbų, iš kurių didžiausias požeminės perėjos po Palangos plentų įrengimas ties Tauralaukiu, bet P.Tekorius patikino, kad tai nesutrukdys rekonstrukcijos pabaigti laiku.
Palangos plento rekonstrukcija, kurios metu jis buvo praplatintas iki keturių eismo juostų, kainuos apie 100 mln. litų.
Naujausi komentarai