Pereiti į pagrindinį turinį

Klaipėdiečiai skundėsi dėl akinių ir papuošalų

2010-03-15 05:00
Iš buto Klaipėdoje dingo papuošalai, kurių vertė 14 tūkst. litų
Iš buto Klaipėdoje dingo papuošalai, kurių vertė 14 tūkst. litų / Nerijaus Jankausko nuotr.

Įsismarkavus sunkmečiui, vartotojų teisių gynėjų įstaigos slenkstį klaipėdiečiai mina vis rečiau, o kadaise vyravusius skundus keičia kitos pretenzijos.

Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos Klaipėdos skyriaus vedėja Raimonda Bučinskienė spėjo, kad tokios tendencijos nemaža dalimi susijusios su pasikeitusia ekonomine situacija.

"Skundų skaičiumi, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, "vėluojame" maždaug mėnesiu. Manau, kad tai lėmė sumenkusi gyventojų perkamoji galia. Be to, apmirė ir statybų sektorius – anksčiau būdavo perkama daug namų įrangos daiktų ir ypač daug skundų sulaukdavome dėl baldų", – teigė specialistė.

R.Bučinskienė neatmetė, kad inspekcijos darbuotojų darbą gerokai lengvina ir Vartotojų teisių apsaugos įstatymas, kuris numato, kad pirkėjai pirmiausia turi raštu kreiptis į pardavėją, o šis per 10 dienų privalo duoti išsamų motyvuotą atsakymą.

"Būtent ši įstatymo nuostata labai efektyviai padeda išspręsti vartotojo problemas, aplenkiant inspekciją", – aiškino pašnekovė.

R.Bučinskienės pastebėjimu, praėjusiais metais ypač padaugėjo nusiskundimų dėl juvelyrinių gaminių. Specialistė svarstė, esą galbūt galima daryti prielaidą, kad žmonės pradėjo labiau investuoti į tokius prabangos dalykus.

"Tai papuošalo akutė iškrito, tai nutrūko grandinėlė ar prastai laiko jos užsegimas, – dažniausiai pasitaikančias nusiskundimų priežastis vardijo R.Bučinskienė. – Tačiau mūsų tarnyba juvelyrinių gaminių kokybės nekontroliuoja, tai Prabavimo rūmų ekspertų kompetencija."

Inspekcijos Klaipėdos skyrius per 2009 metus iš viso gavo 206 rašytinius skundus, iš kurių apie 60 proc. buvo pagrįsti. Dėl konsultacijų į specialistus kreipėsi 1297 vartotojai.

Tarnybos duomenimis, pernai klaipėdiečiai daugiausiai skundėsi dėl mobiliųjų telefonų kokybės, pastaruoju metu taip pat padaugėjo vartotojų nusiskundimų dėl optikos gaminių, konkrečiai – akinių, taip pat – interneto ryšio paslaugų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų