Uostamiesčio vadovai diskutavo su geležinkelininkais, kaip būtų galima išspręsti problemą, kad intensyviausiu eismo metu geležinkelio pervažos nebūtų uždaromos.
"Nuotoliniu būdu pasitarime dalyvavo ir bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" atstovai. Mes akcentavome, kad gauta daug skundų, žmonės nepatenkinti, nes piko metu yra priversti laukti spūstyse prie pervažų. Daug "Lietuvos geležinkeliai" nepažadėjo, bet teigė, kad mėgins svarstyti galimybę pakoreguoti traukinių grafikus", – teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.
Vairuotojus, priverstus ilgam strigti prie geležinkelio pervažų kas rytą, labiausiai erzina manevruojantys tušti traukinių sąstatai.
"Diskusija buvo gana ilga, bet mes tvirtinome, kad Rimkai yra tikrai svarbi miestui gatvė, juolab ten važiuoja daug sodininkų ir miesto viešasis transportas. "Lietuvos geležinkelių" atstovai žadėjo imtis veiksmų dėl traukinių eismo, ypač rytiniu laiku, kai visi skuba į darbus ir veža vaikus į mokyklas. Paprašėme, kad bent tą ryto valandą jie peržiūrėtų savo tvarkaraščius ir neerzintų gyventojų", – tvirtino R. Mockus.
Didžioji problema ir yra ties Rimkų geležinkelio pervaža. Savivaldybė prašė "greitųjų trumpalaikių priemonių".
Rytiniu metu čia pravažiuoja ir keli keleiviniai traukiniai į Šilutę, tačiau pastaruoju metu atsirado ypač daug krovininių traukinių, gabenančių grūdus, dėl to dažniau tenka uždaryti geležinkelio pervažas.
Apie tai su susisiekimo ministru Jaroslavu Narkevičiumi šią savaitę kalbėjo ir miesto meras Vytautas Grubliauskas.
Naujausi komentarai