Vieną dieną buvusiame Žvejybos uosto kvartale gyvenanti klaipėdietė sulaukė netikėto telefono skambučio.
Savivaldybės darbuotoja prisistačiusi moteris pasitikslino, kur gyvena pašnekovė, ir tuomet paklausė, gal žino, kas gyvena viršutiniame aukšte virš jos buto.
Moteris patikino, kad butas veikiausiai nuomojamas ir jame gyvena nemaža šeimyna su mažais vaikais iš Ukrainos, jie ten įsikūrė dar kovo pradžioje.
Skambinusioji klausinėjo, kokio amžiaus tie gyventojai, kokio amžiaus vaikai, ar jie nuolat gyvena tame bute.
Išgirdusi atsakymą, padėkojo ir paaiškino, jog tikslino informaciją, tačiau, kokiais tikslais, atskleisti nenorėjo. Tačiau pasiūlė įvesti jos telefono numerį internete į paiešką, kad įsitikintų, jog ji tikrai nemeluoja esanti savivaldybės darbuotoja, o tai yra jos tarnybinis telefono numeris.
Klaipėdos savivaldybės Socialinių išmokų poskyrio vedėja Gina Vilimaitienė patvirtino, jog tokie patikrinimai telefonu yra atliekami pagal nustatytą tvarką, siekiant įsitikinti dėl paramos teisėtumo arba prieš skiriant paramą išimties tvarka.
"Nustatytos tam tikros procedūros, kada yra rizikos kriterijai. Jei yra reikalas, apklausiami kaimynai, apžiūrimas butas, įvertinamos buities sąlygos", – paaiškino G. Vilimaitienė.
Esą tas pats galioja ir ukrainiečių atžvilgiu.
Jei žmogus kreipiasi paramos per įgaliotą asmenį, tokiu atveju savivaldybės darbuotojos visada atlieka patikrinimą, vienas būdų – kaimynų apklausa.
Tai būtina, aiškinantis, ar nėra piktnaudžiavimo, ar paramos gavėjo duomenys sutampa su pateiktaisiais.
Naujausi komentarai