Klaipėdoje įtampa neslūgsta: miestas kurs savo taksi parką?

Klaipėdos taksi sektoriuje įtampa neslūgsta. Dar pavasarį taksistai prašė riboti pavėžėjimo teises turinčiųjų veiklą. O dabar taksistams nerimą kelia vis garsesnės kalbos apie savivaldybės ketinimus kurti miesto taksi parką.

Klaipėdos savivaldybė ketina steigti miestui priklausantį taksi parką.

Pirks naujus vienodus mėlynus taksi automobilius, galimas dalykas, dempinguos kainas ir taip išstums šimtus taksi verslu užsiimančių vežėjų į užribį.

Tokios kalbos jau kurį laiką netyla tarp pačių taksistų.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus tvirtino, kad tokių gandų negirdėjo.

"Kiek tokia mintis reali, negaliu atsakyti. Bet mes buvome subūrę darbo grupę, kurios tikslas – rasti, kaip pagerinti taksi paslaugą mieste. Pristatėme viziją, kaip turėtų atrodyti pati taksi sistema. Ne paslaptis, šis sektorius – probleminis. Norėtume, kad taksi paslaugos kokybė gerėtų. Mums svarbus ir tarifų, kurių miestas, deja, reguliuoti negali, nes juos nustato patys taksistai, klausimas", – teigė R.Mockus.

Anot Transporto skyriaus vadovo, vienodi tvarkingi taksi automobiliai Klaipėdoje būtų labai gražu.

Rimantas Mockus / Vytauto Petriko nuotr.

Esą kokybės reikalavimai viešajam transportui mieste yra aukšti. Kalbant apie miesto autobusus ir mikroautobusus, pasiektas tam tikras lygis, ko pasakyti negalima apie taksi automobilius.

"Paskutinė grandis liko taksi, kur irgi norėtųsi aukštesnio lygio. Bet mes esame apriboti teisės aktais. Miestas negali reikalauti daugiau, nei leidžia įstatymai. Galvojame bent jau apie kokybės ženklą – juostą ant automobilio, kuri reikštų kokybiškas paslaugas. Posėdžiuose dalyvavo ir Taksi vežėjų asociacijos atstovai, bet jie pasakė, kad toks variantas jų netenkina, tuo pokalbis ir baigėsi", – prisiminė R.Mockus.

Pasak Klaipėdos savivaldybės Licencijų, leidimų ir vartotojų teisių apsaugos skyriaus vedėjos Jolantos Uptienės, kai taksi vežėjai nebeteikia šios paslaugos, pagal teisės aktus jie turi pateikti prašymą panaikinti leidimą.

Bet to jie esą nedaro, todėl koks yra realus taksistų skaičius Klaipėdoje, neaišku.

"Manome, kad realiai veiklą vykdančių taksistų mieste yra apie 400, nors registruotų yra apie 2 tūkst. O pavežėjų yra įregistruota per 600, tačiau apie 20 jų veiklą sustabdė", – patikslino J.Uptienė.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Komedijos

Komedijos portretas
Tikrai su savo "fasais" visi pereis i pavezejus , nebus nei vieno takso

Baika

Baika portretas
Kas cia susipnavo

Just

Just portretas
1- ir buvo vien TAKSI darbuotojai, bet patys su Keleiviniu transportu(fasais) jūs patys privertėt vairuotojus bėgt tiek nuo nesamoningų mokėščių, tiek nuo tų pačių fasų atitrūkt. 2- pagrinde firmos mašinos visos yra išklerusios(nesuprantu kaip i jas aplamai sėda), bet pas vadinamuosius Dušmanus mašinos yra du kart tvarkingesnės ir labiau prižiūrimos 3- yra ir daug klijentų kurie suniokoja ir nesaugoja mašinų, aiškina kad praeitą kartą ją vežė už 4eurus kodėl dabar mokėt 5. Jūs pirmą patiem klientam išaiškinkit kaip deramai taxi naudotis ir kad skaitliukai(čiočikai) nesudaro identiškų sumų net jei ir atstumas identiškas, nes būna kamščiai ar kt. Peace :)
VISI KOMENTARAI 14

Galerijos

Daugiau straipsnių