Klaipėdos gatvėms rekonstruoti – Uosto direkcijos lėšos

  • Teksto dydis:

Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, kaip socialiai atsakinga įmonė, įsipareigojo skirti lėšų dalies Klaipėdos gatvių rekonstrukcijai. Tai numato Uosto direkcijos ir Klaipėdos miesto savivaldybės pasirašyta sutartis.

Pagal sutartį 2017–2020 m. Uosto direkcija gatvių rekonstrukcijai įsipareigoja skirti beveik 4 mln. eurų.

„Uosto direkcija, kaip socialiai atsakinga įmonė, nuolat prisideda prie Klaipėdos miesto gerovės. Viena iš sričių – mūsų indėlis į miesto gatvių rekonstrukciją. Vertinant praeityje padarytus skaičiavimus nustatyta, kad su uostu susijęs transportas sudaro tik apie 4 proc. viso transporto srauto mieste. Nepaisant to, Uosto direkcija kasmet investuoja į miesto privažiuojamuosius kelius. Suteikus įstatymais įmonei tokią teisę, ji savarankiškai ir geranoriškai tai daro, siekdama socialinio atsakingumo ir darnos tarp uosto ir miesto“, – teigia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.

Pagal sutartį Uosto direkcijos lėšos bus skirtos šiems projektams įgyvendinti: Jūrininkų prospekto atkarpos nuo Šilutės plento iki Minijos gatvės rekonstrukcijai, Pamario gatvei rekonstruoti, Tilžės gatvės nuo Šilutės plento iki geležinkelio pervažos rekonstravimui, pertvarkant žiedinę Mokyklos gatvės ir Šilutės plento sankryžą. Taip pat už šias lėšas bus pratęstas Statybininkų prospektas nuo Šilutės plento per laisvosios ekonominės zonos teritoriją iki 141 kelio, tai yra II etapas – Lypkių gatvės ruožo nuo Šilutės plento tiesimas.

2000–2016 m. darniai Klaipėdos miesto plėtrai, įskaitant miesto socialinius projektus ir renginius, Uosto direkcija yra skyrusi 55,37 mln. eurų. Iš šios sumos Klaipėdos miesto kelių statybai ir rekonstrukcijai buvo skirta 22,3 mln. eurų, miesto ir uosto kelių rekonstrukcijai ir statybai – 21,8 mln. eurų. Per minėtą laikotarpį Uosto direkcijos miesto gerovei skirtos lėšos vidutiniškai sudaro apie 16 proc. nuo įmonės pelno.



NAUJAUSI KOMENTARAI

@klaipedosateitis

@klaipedosateitis portretas
Hamburgas, Roterdamas, Amsterdamas, Antverpas ir kiti vakrų Europos uostai visi yra municipaliniai. Daugiau įrodymų ir nereikia. Jie geriau tvarkosi nei valstybinio uosto modelis. O valstybiniai uostai yra Rusijoje, Ukrainoje ir kitose sovietinio bloko valstybėse. Ir labai keistai skamba pasakymas, kad Vilniaus "teisinguoliai" mat vykdo priežiūra nuo vietinių banditėlių. Vilnius uostą valdo su savo gaujos nariais ir tiek. "Tegyvuoja" Vilniaus uostas Klaipėdoje.

>@klaipedosateitis

>@klaipedosateitis portretas
netikiu kad atsikračius Vilniaus kontrolės, Klaipėdai būtų geriau.Tada uostą visiškai užsėstų banditai besivadinantys konsorciumais (ar kitokiu vardu) o miestui nuo to tikrai nieko nenuskiltų.Kaip nenuskyla nuo prigrūsto gamyklų lezo ar savivaldybės valdomų įmonių(nei šildymo nei transporto, nei kiti mokesčiai žymiai nesumažėja.Numeta pora centų ir giriasi metus...)

Labas Vaitkau

Labas Vaitkau portretas
tai visdėlto tave nuskausmino ir išpurtė...:DDD)
VISI KOMENTARAI 7
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių