Dar sekmadienį savo feisbuke meras rašė, kad šioms bendrovėms jau pateiktos pastabos ir veikiausiai bus pritaikytos griežčiausios sankcijos.
"Be abejo, pretenzijos tiekėjams pareikštos nedelsiant, manau, kad sankcijos iki pačių griežčiausiųjų bus pritaikytos, bet gatvėse ir keliuose slidinėjome vakar, slidinėjame ir šiandien, nors tos druskos ("afrikietiškosios") beriama buvo gerokai daugiau, nei reikėtų pagal normatyvus. Tačiau efektas – arba minimalus, arba jo net ir nebuvo ir tai, deja, bet faktas", – skelbė V. Grubliauskas.
Tad pirmadienį susitikus su šiaurinę uostamiesčio dalį valančios bendrovės "Klaipėdos autobusų parkas" ir kitais gatvių valymą turinčiais užtikrinti rangovais buvo pasikalbėta.
Savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus specialistai įvertins bendrą situaciją – kiek gatvių valoma, barstoma, prižiūrima.
Pagrindinis dalykas – barstyti ir važiuoti, daugiau nėra variantų.
"Vien kalbėti apie druską, druskos sudėtį, druskos efektyvumą turbūt nepakanka. Nes tokia druska daug kas, ne tik Klaipėda, naudojasi, bet esmė barstymo procesuose, kai išbarstoma, o po kiek laiko nuvaloma. Tai – sudėtingi technologiniai procesai, kuriuos privalo koreguoti, koordinuoti ir įgyvendinti tą atliekantys specialistai", – pabrėžė meras.
Anot uostamiesčio savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Dobranskio, važiuos didesnis skaičius transporto priemonių, tačiau stebuklų tikėtis nereikėtų.
"Išgirdome iš rangovų, kad situacija – sudėtinga. Labiausiai dominantis laikotarpis – nuo praeito penktadienio, savaitgalį. Sutarėme taip, kad rangovai dirbs maksimaliomis apsukomis – visada kelyje, barstys druską maksimaliais kiekiais, žvyrą, taip pat laistys druskos tirpalu, tai yra visos priemonės, kurios veiksmingos ir sugalvotos. Pagrindinis dalykas – barstyti ir važiuoti, daugiau nėra variantų", – teigė A. Dobranskis.
Esant galimybei patariama atsisakyti kelionių.
"Matome vaizdą pro langą, tad, jeigu situacija tokia, nieko gero čia kol kas nebus", – kalbėjo A. Dobranskis.
Naujausi komentarai