Klaipėdos moksleiviai stebino fantazija

Pirmą kartą uostamiestyje surengtas mokinių kompiuterinių piešinių konkursas "Sveikas, medi!" susilaukė didelio populiarumo. Ketvirtadienį Klaipėdos miesto savivaldybėje apdovanoti nugalėtojai, nepamiršti ir juos ugdantys mokytojai.

Konkurso organizatoriai džiaugėsi dalyvių gausa – per du mėnesius vertinti buvo pateikta beveik šimtas darbų.

Moksleiviai iš keturiolikos Klaipėdos miesto mokyklų – nuo pirmoko iki abituriento – kompiuteriu turėjo piešti medžius.

Nors užduotis skamba primityviai, tačiau ją atlikę jaunuoliai pademonstravo ypatingą išmonę, kūrybiškumą, gebėjimą pajausti ir atskleisti gamtos grožį.

Mažųjų darbuose medžių šakos virto rankomis, o šaknys – kojomis, medžius kai kurie pavertė žmonėmis, paukščiais ar žvėreliais.

Tikimasi, jog renginys nebus vienkartinė iniciatyva, bet paplis po visą Klaipėdos regioną.

Iš viso buvo išrinkta dešimt geriausių piešinių skirtingose amžiaus kategorijose: 1–4, 5–6 ir 7–8 klasių. Kiekvienoje – po tris darbus. Tiesa, 5–6 klasių amžiaus grupei atiteko dvi pirmos vietos, mat darbus vertinę komisijos nariai pripažino, kad apsispręsti nebuvo lengva, konkurso dalyviai pateikė daug išskirtinių piešinių.

Jų autorius apdovanojęs miesto meras Vytautas Grubliauskas linkėjo, jog naujosios technologijos neužgožtų vaikų aistros gyvajai gamtai.

"Kiekvienas mokinys yra mokytojas. Džiugu, jog galime mokytis iš jaunųjų Lietuvos ir Klaipėdos kūrėjų. Svarbi ne tik pati idėja – gerbti ir saugoti gamtą, bet ir kokia forma tai yra daroma. Būtų gerai, jog ši iniciatyva sklistų, manau, šiam bendram tikslui suremsime pečius", – žodžių kišenėje neieškojo V.Grubliauskas.

Apdovanojimų metu pagerbti ir mokinius ruošę pedagogai, kurie irgi prisidėjo prie savo auklėtinių pergalės.

Kompiuterinių piešinių konkursą "Sveikas, medi!" organizavo Klaipėdos miesto savivaldybės Švietimo skyrius ir asociacija "Klaipėdos žalieji". Jo tikslas – puoselėti mokinių dvasines vertybes, kūrybines kompetencijas, paremtas gamtos stebėjimais, ugdyti gebėjimą supančią gamtą perteikti ir interpretuoti šiuolaikinėmis informacinėmis technologijomis, skatinti jautrumą, pastabumą aplinkai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių