Klaipėdos šaligatviuose – pėsčiųjų ir dviratininkų kovos

Kuriozinė situacija Smiltelės gatvėje papiktino dviratininkus – kai kuriose uostamiesčio vietose sunku suprasti, kodėl jie tuose pačiuose takuose turi stumdytis su pėsčiaisiais.

Pietinėje miesto dalyje, Smiltelės gatvėje, klaipėdiečiai dviračiais važinėja pėsčiųjų šaligatviais.

Už I.Simonaitytės ir Smiltelės gatvių sankryžos pėsčiųjų šaligatvis toks siauras, kad jo dalyje ties autobusų stotele sunku prasilenkti visiems.

Važiuojantieji dviračiais netikėtai turi stabdyti, nes šaligatvio viduryje pastatytas paviljonas.

„Reikėtų papildomos šaligatvio dalies už stotelės paviljono. Ten, laukdami autobuso, stovi žmonės arba išlipa iš jo, o tuo metu ta pačia vieta važiuoja dviratininkai, nes neturi, kur ir kaip nusukti. Ypač nepatogu ir nesaugu moterims su vaikų vežimėliais ir vaikams. Kartais ir pagyvenę žmonės toje vietoje konfliktuoja su dviratininkais“, – problemą savivaldybei pristatė vienas gyventojų.

Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus patarėja Irena Nachčiunova sakė, kad gyventojų pastebėjimas yra teisingas.

„Darbus įtraukėme į remontuojamų šaligatvių ir kitų darbų sąrašą. Planuosime dviračių taką pakloti dar šiais metais. Neturėjo taip suprojektuoti autobusų stotelės, ten tikrai yra problema“, – patikino I.Nachčiunova.

Panaši situacija ir Dangės upės pakrantėje, kur driekiasi dviračių takas. Pietinėje upės pakrantėje pakloti nauji takai, tačiau nėra aišku, kokia juosta turi judėti pėstieji, o kokia – dviratininkai.

„Labai prašome pažymėti horizontaliuoju ženklinimu pėsčiųjų ir dviračių takus pietinėje Dangės krantinėje, netoli laivo „Meridianas“, nuo Tiltų gatvės iki tiltelio prie Jono kalnelio. Važiuojant iš rytų į vakarus neaišku, kam kokiu keliu eiti ir važiuoti, pėstieji trukdo dviratininkams ir atvirkščiai – dviratininkai trukdo pėstiesiems“, – prašymą išdėstė miestiečiai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

AK

AK portretas
Su šuniukais, laimei, reikalai paprastesni - venkite dviračių takų. Labai, labai dažnai, deja, būtent takai pažymėti dviračio ženklu savo platumu vilioja ir šuniukų vedžiotojus. Yra smulkesnių takų, kur jausitės ne ką prasčiau. Dėl paspirtukų paplitimo - tikrai, problemos esama, nes jie patogūs, ir gali judėti daug kur. Visgi, reikia stengtis važiavimui naudotis dviračių takais, ir tik ten, kur nėra, vaduotis šaligatviais.

ups

ups portretas
šaligatviai tapo nebe saugūs, kokiu greičiu lekia tie paspirtukai, jie net požeminėmis perėjomis važinėja, eini ir dairaisi, iš kokio kampo kas išvažiuos, ir viskas dėl to, kad niekas nesprendė rimtai tos problemos, o tiesiog padalino šaligatvius, Va dviratininkai piktinasi, kad jiems kažkas pastoja kelią, o pėstieji-ką jiems daryti, kai jų kelias nutrūksta ir tenka kirsti dviračių zoną tiesiog šiaip, gal ten perėjimo takus dar įrengsite.....Mamos su mažais vaikais, mažuliai straksi, čia pat lekia transporto priemonė, juk tuos vaikus už rankos nelaikysi visą laiką...Tas pats ir su šuniukais, tik ir stebi, kad nenutrenktų, kiek gi to pavadėlio paleisti, negi metrą?....gal pripažinti, kad tai yra transporto priemonė, ir kurti jiems atskirus takus visiškai? juk su dviračiu ar paspirtuku galima ir kiek toliau pavažiuoti.....

AK

AK portretas
Matyt, man tenka važiuoti dažniau - šioje vietoje susikirtimai su autobusais užprogramuoti, ir sankryžoje su Liepų g., pradedant judėti H.Manto gatve, savo kailiu patyriau ne kartą: ta pati juosta autobusams, elektriniams automobiliams, ir dviračiams, kaip joje visiems įsitekti? Tiesa, teoriškai autobusas galėtų pereiti į antrąją juostą, bet ten jau esama kito transporto, kai mane pasivijo autobusas, ir kas toliau, autobusas vilksis paskui, kol nelaisvės antroji juosta? Ne visi tokie kantrūs, tad spaudžia nabagą dvirati.
VISI KOMENTARAI 41

Galerijos

Daugiau straipsnių