Prieš projekto pakeitimą vienos didžiausių uosto krovos bendrovių "Klaipėdos Smeltė" krantinių rekonstrukcijos darbus vykdžiusioms statybos įmonei "Klaipėdos hidrotechnika" ir Vokietijos bendrovei "Josef Mobius Bau-Aktienge-sellschaft" nepateikus jungtinės sutarties, bus skelbiamas naujas darbų konkursas.
"Derėtis su pavieniais rangovais negalime, o jie neturėjo jungtinio susitarimo. Dabar skelbsime atvirą konkursą - tokiam mano žingsniui sugaišta 14 dienų, o dėl ko delsta nuo pernai rugsėjo - aš nesiaiškinsiu. Tai reikėjo daryti dar pavasarį", - "Verslo žinioms" teigė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Eugenijus Gentvilas.
Atviro konkurso procedūros gali užtrukti apie du mėnesius, tačiau jei ankstesni rangovai nuspręs kreiptis į teismą, anot "Klaipėdos Smeltė" vadovų, procesas gali užsitęsti ilgai.
"Esame įsitempę, mūsų akcininkai nerimauja, kad krantinių statyba stringa. Konteinerių gabenimo kompanija "MSC", kuri per mus gabena konteinerius ir kartu su savininkais planuoja čia įkurti konteinerių skirstymo punktą, tai daryti yra kviečiama Lenkijoje. Kol kas pas lenkus jie neina, bet nežinia kaip bus, jei mes nepadarysime namų darbų", - teigė "Klaipėdos Smeltės" generalinis direktorius Rimantas Juška.
Anot E.Gentvilo, nėra jokio juridinio pagrindo skųsti uosto sprendimą skelbti naują konkursą.
Nusprendus rekonstruojamas bendrovės krantines pritaikyti konteinerių krovai, buvo atliekami techninio projekto pakeitimai, o vykdyta rekonstrukcija dėl to sustabdyta beveik prieš metus.
"Klaipėdos hidrotechnika" raštu kreipėsi į uosto direkciją ir susisiekimo ministrą, kad dėl laikinai sustabdytos krantinių rekonstrukcijos jai būtų sumokėtas 3 mln. litų avansas. Tačiau, anot E.Gentvilo, joks avansas negalėjo būti mokamas už darbus, dėl kurių nesusitarta.
Naujausi komentarai