Moksleivi!
Mėgsti kurti ir turi idėjų? Įdarbink savo vaizduotę geram tikslui! Klaipėdos universiteto Socialinio darbo katedra skelbia kūrybinį videoprojektų konkursą „Aš keičiu pasaulį“ 9-12 klasių Lietuvos moksleiviams.
Konkurso tikslas – socialinės reklamos filmų kūrimas.
Kas yra socialinė reklama? Socialine reklama siekiama pozityvių pokyčių visuomenėje keičiant požiūrį į žmogų, skatinant įsitraukti į prasmingas veiklas. Dalyvaudamas šioje iniciatyvoje TU gali padėti įgyvendinti Lietuvos pažangos strategiją „2030“, kurios esminės nuostatos: visuomenė turi pripažinti socialinę atskirtį turinčių asmenų teises išsaugoti orumą ir būti visaverčiais visuomenės nariais; aktyviai dalyvauti socialinės įtraukties politikoje ir veikloje, padėti kovoti su stereotipais ir stigmatizacija. Socialinė reklama – puikus būdas skatinti ir populiarinti savanorystę, įsitraukti į savanoriškas veiklas.
Dalyvaujantiems konkurse prireiks:
– Idėjos ir scenarijaus,
– Išmaniojo telefono kameros arba planšetės.
Ko tikimės:
– 1-2 min. trukmės socialinės reklamos vaizdo klipo apie rūpimą socialinę problemą.
Kviesk klasės draugus, burk komandą ir nukreipkite objektyvus į tai, kas svarbu JUMS!
Konkurso sąlygos:
– Komandą gali sudaryti iki 5 dalyvių,
– Dalyvių registracija vyks 2021 m. sausio 25 – vasario 15 d. Bus vertinami tik registruotų komandų darbai!
– Darbus konkursui pateikti iki 2021 m. balandžio 16 d.
– Laimėtojų paskelbimas ir apdovanojimų ceremonija – 2021 m. balandžio 30 d.
Prizai:
– Konkursui pateiktus darbus vertins profesionali komisija. Konkurso nugalėtojų laukia ypatingos dovanos, o kiekvieno laimėjusios komandos nario – pagrindinis, konkurso rėmėjo „Sigmaris group“ įsteigtas prizas – išmanusis laikrodis Garmin Vivoactive.
– Net trys konkurso komandos bus apdovanotos Lietuvos nacionalinės UNESCO komisijos padėkos raštais.
– Mokytojai, talkinę moksleiviams, taip pat bus pagerbti.
– Specialusis Klaipėdos Universiteto prizas – paplaukiojimas Klaipėdos universiteto simboliu, prestižinių Didžiausių burlaivių lenktynių Baltijos jūroje dalyviu – burlaiviu „Brabander“ iš Klaipėdos iki pat Olando kepurės; Šia smagia išvyka gegužės mėnesį galės pasinaudoti net kelios konkurse dalyvaujančios komandos.
– Lietuvos jūrų muziejus dovanoja:
– Vienai dalyvių grupei – 30 min. bendravimo su delfinais užsiėmimą „Delfinas mano draugas“;
– 5 dvigubus kvietimus į Lietuvos jūrų muziejų;
– Lietuvos jūrų muziejaus ambasadoriaus eko maišelius su marinistinėmis dovanomis;
– Pagrindinio informacinio rėmėjo – dienraščio „Klaipėda“ dovana – interviu su konkurso nugalėtojų komanda „Klaipėdos“ dienraščio moksleiviškame-jaunatviškame priede „Atžalynas“;
– Profesionalus šiuolaikinio šokio „Šeiko teatras“ dovanoja 10 pakvietimų į šokio spektaklius.
– Jungtinio Klaipėdos turizmo, kultūros ir informacijos centro bei Klaipėdos kultūrų komunikacijų centro dovana – interaktyvus susitikimas-edukacija „Klaipėdos žvaigždėrakčiai“ su keturkoju gidu Kuršiu.
Naujausi komentarai