Ketvirtadienį Klaipėdos miesto savivaldybės specialistai kartu su Kelių ir transporto tyrimo instituto bei Susisiekimo ministerijos atstovais aptarė uostamiesčio eismo organizavimo problemas. Didžiausias dėmesys buvo skirtas Klaipėdos miesto avaringų ruožų bei vadinamųjų juodųjų dėmių analizavimui. Susitikimo metu pažymėta, jog avaringiausios yra Taikos prospekto, Kauno, Smiltelės, Dubysos gatvių perėjos ir sankryžos. Instituto specialistai Klaipėdoje iš viso identifikavo 53 juodąsias dėmes.
Specialistai pažymėjo, jog Klaipėda jau prieš 5-6 metus tapo lydere Lietuvoje, sukurdama ir gerindama pėsčiųjų ir dviračių takų infrastruktūrą, tačiau analizuojant saugumą miesto gatvėse dar lieka daug darbų, kuriuos reikia atlikti.
Prieš porą metų, gavus Susisiekimo ministerijos audito išvadas, Klaipėdos mieste buvo intensyviai imtasi nesaugių perėjų rekonstrukcijos ar naikinimo darbų. Daugiausiai avarijų, kuriose žūsta ar yra sužalojami žmones įvyksta būtent nesaugiose perėjose.
Klaipėdos mero pavaduotojas Artūras Šulcas konstatavo, jog yra akivaizdu, jog infrastruktūros pakeitimai gali prisidėti didinant saugumą miesto gatvėse. Tai įrodo ir uostamiesčio eismo įvykių statistika. Praėjusiais metais mieste žuvo 10 pėsčiųjų, panaikinus 30 nesaugių perėjų bei 15-oje jų įrengus kryptinį apšvietimą, šiemet mirtinų atvejų skaičių pavyko sumažinti iki 2.
Kitais metais uostamiestyje planuojama apšviesti dar 8 perėjas. Šiandien susisiekimo specialistai atliks praktinį Klaipėdos miesto pėsčiųjų perėjų bei sankryžų vertinimą ir pateiks rekomendacijas dėl jų saugumo.
Naujausi komentarai