Pereiti į pagrindinį turinį

KLASCO išbando naują terminalą

2014-04-11 06:14
DMN inf.

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO įgyvendino vieną didžiausių  investicinių projektų
įmonės istorijoje, kuriam panaudota 70 mln. litų.

Vidas Kuklierius

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija KLASCO įgyvendino vieną didžiausių  investicinių projektų
įmonės istorijoje, kuriam panaudota 70 mln. litų.

Balandžio 1-5 dienomis pagal planą pradėti naujo birių trąšų sandėlio ir technologinės trąšų iškrovimo-pakrovimo linijos bandomieji darbai. Pakrauti iš karto 2 laivai – „Omskij 140“ (2,9 tūkst. tonų) ir „Regina Luck“ (64 259 tonos) - iš senojo ir naujojo sandėlių, naudojant abi laivų galerijas, nutiestas iš  geležinkelio mazgo.  Bandymai atlikti sėkmingai.

Šiuo metu tvarkoma dokumentacija, skirta valstybinei statinių priėmimo naudoti komisijai. Oficialus terminalo atidarymas numatomas vasaros pradžioje.

KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža pažymi, kad pasirengimas statyboms vyko kelerius metus, nes teko ieškoti geriausio finansavimo būdo, aptarti klientų poreikius ir užsitikrinti krovinių, sukurti naujų gamybinių operacijų schemų, kurias reikėjo derinti su krantines statančia Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija ir bendrove „Lietuvos geležinkeliai“.

Dvejus metus teritorijoje trukę darbai atlikti sklandžiai ir pagal grafiką, todėl terminalo klientai produkciją pradėjo gabenti kaip buvę sutarta iš anksto.

„Terminalą statėme tam, kad pritrauktume naujų krovinių. Trąšų yra įvairių rūšių, jų negalima maišyti. Kiekvienas klientas nori krovinio kokybės saugumo garantijų ir mes jas suteiksime. Bendradarbiaujame su mūsų partnere „Achema“, Baltarusijos kalio ir azoto trąšų eksportuotojais. Svarbu, kad jiems sektųsi trąšas parduoti rinkoje, tuomet mes pasiektume numatytas apyvartas“, - naujo terminalo sėkme tiki A. Pauža.

Sandėlis pripildomas jo viršuje esančiu juostiniu transporteriu, o trąšos iškeliauja  rūsyje įrengtais konvejeriais. Greta sandėlio įrengti 2 elevatoriai. Geležinkelio vagonų iškrovos stotyje vienu metu gali būti priimami 4  vagonai. Transporterių galerijos sujungtos su anksčiau pastatyto trąšų terminalo dalimi, o krantinės galerija pratęsta iki 6 krantinės.

Savo ruožtu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija  rekonstravo 2 geležinkelio kelius (Nr.23,24), kurių bendras ilgis - 980 metrų, kad trąšas būtų galima atvežti į krovos barą.

Didžiausios uosto krovos kompanijos KLASCO apyvarta 2013 metais sudarė 12,4 mln. tonų. Pernai bendrovėje dirbo 717 žmonių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų