Pereiti į pagrindinį turinį

Klientų aptarnavimo centras dirbs trumpiau

2022-10-03 07:01

Dėl pakilusių elektros ir kitų energetinių resursų kainų viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" Klientų aptarnavimo centras nuo pirmadienio, spalio 3-iosios, trumpina darbo laiką viena valanda.

Pasikeitė: prie Klientų aptarnavimo centro eilių nebeliko, todėl nuspręsta darbo laiką sutrumpinti.
Pasikeitė: prie Klientų aptarnavimo centro eilių nebeliko, todėl nuspręsta darbo laiką sutrumpinti. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Iki šiol centras darbo dienomis dirbdavo nuo 8 iki 18 val., o nuo spalio 3 d. dirbs nuo 8 iki 17 val.

Sprendimas sutrumpinti darbo laiką priimtas ir dėl to, kad po 17 valandos apsilankydavo vos vienas arba du klientai.

Tie, kurie nespės apsilankyti centre nurodytomis valandomis, daugelį klausimų galės išspręsti ir namuose nuotoliniu būdu, kadangi sukurta sistema, nereikalaujanti didelių technologinių žinių.

Pasak įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas", tokiu būdu išties galima lengvai gauti norimą paslaugą – pirkti terminuotus ir kartinius bilietus, pasipildyti bilieto sąskaitą, mokėti už parkavimo abonementus ir leidimus, teikti prašymus ir paklausimus.

Jei kiltų klausimų, patariama kreiptis tiesiai į įstaigą telefonu arba elektroniniu laišku.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų