Pereiti į pagrindinį turinį

Klientų registravimo paradoksai: kodėl nežymi apsilankymo valandų?

2020-10-29 10:00

Nuo pirmadienio laisvalaikio, pramogų ir viešojo maitinimo vietose privalomai pradėjus klientų registraciją, išryškėjo tam tikrų šio reikalavimo trūkumų. Užsirašant tik lankytojo vardą, pavardę bei telefono numerį, bet nepažymint jo apsilankymo valandų, prireikus atsekti infekcijos židinį, tektų apdoroti daugybę nereikalingos informacijos.

Reikalavimas: augant koronavirusu užsikrėtusiųjų skaičiui, viešojo maitinimo įstaigose privaloma registruoti visus apsilankiusius klientus.
Reikalavimas: augant koronavirusu užsikrėtusiųjų skaičiui, viešojo maitinimo įstaigose privaloma registruoti visus apsilankiusius klientus. / Redakcijos archyvo nuotr.

Siekdama suvaldyti COVID-19 plitimą, dar prieš savaitę Vyriausybė pritarė griežtesniems ribojimams, kurie jau nuo šio pirmadienio taikomi šalies mastu.

Laisvalaikio ir pramogų, viešojo maitinimo įstaigų, restoranų, kavinių, barų, naktinių klubų ir kitų pasilinksminimo vietų, lošimo namų (kazino) ir lošimo automatų, bingo salonų, lažybų ir totalizatorių punktuose privaloma užtikrinti klientų registraciją.

Pradėjus taikyti registraciją, pastebėti šio reikalavimo trūkumai.

Ši prievolė ir vykdoma. Pagal Sveikatos apsaugos ministerijos reikalavimus, registruojami visi lankytojai, pasižymint jų vardą, pavardę ir telefono numerį, kad infekcijos atveju juos būtų galima lengviau surasti ir išsiaiškinti židinio plitimą.

Tačiau, tik pradėjus taikyti registraciją, pastebėti šio reikalavimo trūkumai.

Klaipėdietis Nerijus Čapas mano, kad privaloma fiksuoti tikslią valandą, kada klientas apsilankė bare, kavinėje ar kitur.

"Pavyzdžiui, šįryt nuėjau į kavinę atsigerti kavos. Mane užregistravo, bet neužrašė valandos, kada apsilankiau. Po kokių 10 valandų į tą pačią kavinę galbūt ateis asmuo, užsikrėtęs COVID-19. Tuomet teks izoliuotis visiems tą dieną čia apsilankiusiems klientams, nors kai kurie ten buvo užsukę gerokai prieš tai? Kokia prasmė rinkti informaciją, jei neįrašoma kliento apsilankymo valanda?" – klausė gyventojas.

Klaipėdos savivaldybės Sveikatos apsaugos skyriaus vedėja Rožė Perminienė teigė, kad niekas nedraudžia barams ar kavinėms užsirašyti ir klientų apsilankymo laiką, ne tik asmens duomenis.

"Remiantis logika, tai turėtų būti įrašyta. Turint papildomų duomenų, Nacionalinio visuomenės sveikatos centro specialistams sumažėtų krūvis, atsekant infekcijos židinį, nereikėtų apdoroti daugybės betikslės informacijos", – pažymėjo R. Perminienė.

Tačiau, kas viešojo maitinimo ar kitoms įstaigoms turėtų tai akcentuoti, neaišku, nes sveikatos apsaugos ministro įsakyme tokio reikalavimo nėra.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra
Visi komentarai (0)

Daugiau naujienų