Septintą kartą Klaipėdos universitete (KU) vyko Klaipėdos regiono mokinių informacinių technologijų darbų konferencija. Mokiniai pristatė sukurtus ir tebekuriamus savo darbus.
Pirmoje dalyje originaliai savo darbą pristatė Ignas Valatka (Gedminų pagrindinė mokykla, 7 kl.). Ignas pademonstravo laisvalaikiu sukurtas programėles, kurios padeda susiorientuoti matematikos labirintuose.
Tauralaukio progimnazijos mokiniai pristatė savo kūrybinius darbus, skirtus 5–6 klasėms – "Penktoko matematika" bei svetainę, kurioje talpinami progimnazijos mokinių kūrybiniai darbai.
Ne pirmą kartą KU svečiavosi mokiniai iš Gargždų. "Minijos" progimnazijos auklėtiniai pasidalijo patirtimi, kurią įgijo dalyvaudami eTWINNING projektuose. Interneto svetaines taip pat pristatė Gedminų pagrindinės mokyklos mokinės Ieva Grinevičiūtė ir Inesa Kontrimaitė, o Rimantas Žiobakas ("Žemynos" gimnazija) – kūrybinį darbą "Radioaktyvumas".
Kaip ir kiekvienoje konferencijoje, ir dalyviai, ir svečiai laukė antros dalies, kur darbus pristatė vyresniųjų klasių mokiniai. Laimonas Mileška (Moksleivių saviraiškos centras) pasižymėjo tuo, kad kuria žaidimus "Roblox" portale ir netgi uždirba iš šios veiklos.
Kiekvienoje konferencijoje "Ąžuolyno" gimnazijos mokinių darbai išsiskiria savo brandumu. Įdomią svetainę ("Make Them Talk") pristatė abiturientai Julijus Tilvikas ir Linas Vainoras. Joje ateityje bus galimybė įkelti komiksus.
Siekiama, kad geriausi darbai būtų renkami socialiniuose tinkluose, o vėliau ir apdovanojami.
Tie, kas turi geras matematines žinias, tikrai žino programą "Geogebrą 3D". Mokiniai Lukas Grinkevičius ir Justinas Kuizinas ("Ąžuolyno" gimnazija) pristatė šios programos taikymo galimybes ugdymo procese.
Martynas Grigonis iš tos pačios gimnazijos pristatė savo draugų komandos sukurtą socialiai atsakingą aplikaciją "Klausk herojaus". Įdomus buvo ir Edgaro Janušausko ("Vėtrungės" gimnazija) darbas – turinio valdymo sistema "Drupal".
Ši konferencija verslininkams, darbdaviams yra puiki proga atkreipti dėmesį į jaunimą, kuris domisi naujovėmis, visą savo laisvalaikį skiria programavimui, kūrybai ar jau uždirba pinigų iš savo pomėgių.
Naujausi komentarai