„Uosto direkcija nekrauna krovinių, tačiau būdama socialiai atsakinga įmonė siekia, kad uosto veiklos įtaka aplinkai būtų kuo minimalesnė. Mes gauname gyventojų skundų, kad iš uosto įmonių sklinda nemalonūs kvapai. Tad sukvietėme naftos produktus kraunančių įmonių vadovus bei specialistus, kad išsiaiškintume sklindančių nemalonių kvapų atsiradimo priežastis. Abi šiaurinėje uosto dalyje veikiančios įmonės artimiausiu metu ketina įdiegti papildomas priemones, kurios, tikimės, turėtų dar labiau sumažinti kvapų patekimą į aplinką“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus.
AB „Klaipėdos nafta“ yra pastačiusi lakių organinių junginių rekuperacijos įrenginį, kurio elementai technologiniame procese užtikrina, kad esanti jų viduje anglis absorbuotų angliavandenilių garus ir kvapus bei juos pašalintų skysčio pavidalu. Daugelis talpyklų tamsiesiems naftos produktams saugoti, kaupti yra su specialiais pontonais, kurie sulaiko garus ir kvapus bei neleidžia į aplinką patekti lakiems organiniams junginiams. AB „Klaipėdos nafta“ pasitarimo dalyvius taip pat informavo, jog būdama socialiai atsakinga bendrovė maksimaliai užtikrina valdomų terminalų saugumą ir diegia aukščiausių standartų sprendimus aplinkosaugos srityje.
UAB Krovinių terminalas pristatė, kokios įmonėje yra įdiegtos aplinkosaugos priemonės. Priminta, kad įmonėje rekuperacinė sistema veikia jau daugiau kaip dešimt metų, o pernai buvo įrengta ir vagonų rekuperavimo sistema. Siekdama maksimalaus garų valymo efektyvumo, šiemet įmonė atnaujino garų rekuperavimo įrenginio priedus. Abi įmonės patikino nuolat vykdančios monitoringą.
AB „Klaipėdos nafta“ dar šiais metais planuoja įgyvendinti kvapų, galimai atsirandančių perpilant naftos produktus, surinkimo projektą geležinkelių estakadose, o UAB Krovinių terminalas svarsto galimybę šiemet modernizuoti rekuperatorių.
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija savo ruožtu yra įdiegusi tris oro taršos matavimų stoteles, kurios yra pastatytos skirtingose uosto dalyse. Oro taršos matavimo stotelėse taip pat yra integruotas triukšmomatis su automatiniu duomenų tikrinimu. Siekdama sustiprinti taršos prevenciją, Uosto direkcija galimą taršą matuoja ir įsigyta mobiliaja taršos matavimo įranga. Uosto direkcija siekė ir sieks, kad uosto veiklos įtaka aplinkai būtų nuolat mažinama.
Naujausi komentarai