Pirma satome kameras, nahalai patys kamšius sudarinėja pvz išvažiuojant iš Liepų g. prie lindimo po tiltu kerta iš pirmos juostos per ištisines taip stabdydami eismą. Tas pas prie Jakų žiedo pastoviai kertamos ištisinės linijos siekiant įvažiuoti į žiedą, nahalai dedasi gudresniais, kaip ten kameros reiktų, kiek biudžetas papilnėtų
Didziausia nesamone padaryta vaziuojant keliu nuo Slengiu ziedo link Baukstininku. Greitis ribojamas iki 50km/h, bet vienoje atkarpoje prasideda 70. Va cia ir padaryta nesamone, pradzioje 50 uz 100metru 70, po to uz 100m vel 50!!. Gal istaisysite ta nesamone? Nespeji isibegeti kai vel mazini greiti.
Kada pagaliau sutvarkys greičio nustatymus važiuojant nuo Kalotės senosios parduotuvės iki ligoninės. Dabar čia 50km/ val. o toliau 60 km/ val. Tai tikrai nesąmoninga. Matomumas geras čia be vargo galima važiuoti greičiau.
Kvailiausia sankryža yra ten, kur išvažiavimas iš Artojų gatvės. Vieni lridžiadi nuo tilto kiti nesupranta kaip išvažiuoti iš degalinės Artojų gatve. Ir pūpso vieni kitiems. Nes šviesaforas neaiškus. Tokiose sankryžose negali kilti dviprasmybių.
Kurioje vietoje kas neaišku? Leidžiantis tiltu , pagrindinis kelias , Artojų g. , šalutinis . Bėda tik tuose , kurie sustoja vidurį sankryžos. Užtektų vienos kameros ir kelių baudų . Na ir dar Gintaro baldų aikštelės įvažiavimą uždaryčiau. Užtenka ir vieno , nuo tilto geležinkelio pusės.
70 km/h dabar visi važiuoja. Reiškia važiuos 90 km/h. Ir dar , kodėl miestas turi spręsti rajono problemas? Tegul rajono valdžia sprendžia pas save , o ne b... žiedus lipdo , kaip prie Lidl nulipdė.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)