Tikrins ir prie mokyklų
Prie pėsčiųjų perėjų policijos pareigūnai budės nuo rugsėjo 1 iki 9 dienos. Pasirinktos tos, kurios yra arčiausiai mokyklų ir kur didžiausias pėsčiųjų judėjimas.
Prie tokių perėjų nupiešti jau ir ryškūs, geltoni ženklai "Apsaugok mane".
Klaipėdos kelių policijos tarnybos Veiklos organizavimo ir prevencijos poskyrio viršininkas Gediminas Kalasūnas pasakojo, kad patikrinimai bus surengti ir prie pačių mokyklų.
Pareigūnai stebės, kaip tėvai atveža vaikus į švietimo įstaigas, ar naudoja saugos kėdutes.
Dėmesys bus skiriamas ir jauniesiems vairuotojams, kurie į mokyklas atvyksta automobiliais ar motoroleriais. Jie dar neturi dvejų metų stažo.
Pareigūnai stebės ir vairuotojų elgesį prie perėjų, ar praleidžia pėsčiuosius. Pažeidimai bus fiksuojami ir į pagalbą pasitelkus nežymėtą policijos automobilį.
Tikrinti numatyta ir mokyklinius autobusus, kurie vaikus į švietimo įstaigas pristato iš atokesnių vietų. Bus žiūrima, ar vairuotojai blaivūs, vaikai prisisegę saugos diržus.
Už pažeidimus – baudos
Bus stebimas ir eismas sankryžose, kaip laikomasi šviesoforų signalų, ar vairuotojai tinkamai reaguoja į žalią rodyklę, degant raudonai šviesoforo šviesai.
Stabdomi bus ir motorolerių vairuotojai. Bus tikrinama, ar jie turi teisę vairuoti šias transporto priemones, ar dėvi šalmus.
G.Kalasūnas pažymėjo, kad nuo rugsėjo 1-osios transporto eismas piko metu bus intensyvesnis nei vasaros sezono metu.
"Visi veš vaikus į mokyklas. Prašome vairuotojų, kad mažieji neišliptų į gatvės pusę. Tokie atvejai būna dažni. Tėvai sėdi prie vairo, o vaikai, lipdami iš mašinų, nemato, ar iš galo atvažiuoja mašina. Be to, reikia stebėti, kad vaikai nebėgtų per gatvę į mokyklą. Geriau, kad vaikus išleistų ne gatvėse, o švietimo įstaigų kiemuose", – pasakojo pareigūnas.
Anot G.Kalasūno, tėvai neretai tokį savo elgesį motyvuoja tuo, kad skuba, vėluoja į darbą. Jis patarė anksčiau išvažiuoti iš namų, jog nereikėtų skubėti.
Vairuotojams trūksta kantrybės
Viršininkas vairuotojus įspėjo ypač atkreipti dėmesį į pėsčiųjų perėjas. Jei pamatoma, kad ties perėja sustojo viena mašina, būtina stoti ir pačiam. Tai ypač aktualu, kai viena kryptimi eina daugiau nei viena eismo juosta.
"Antrąja juosta važiuojančio automobilio vairuotojas nemato, kas išeis iš už sustojusios mašinos. Pėsčiasis taip pat nepasisaugos, nes manys, kad jį praleidžia", – teigė viršininkas.
G.Kalasūnas atkreipė dėmesį, kad po vasaros vairuotojai nėra kantrūs ir įpratę prie intensyvaus eismo. Dėl to nutinka nemažai techninių įvykių.
"Didesnis srautas – natūralu, kad atsitinka daugiau eismo įvykių", – tvirtino viršininkas.
Naujausi komentarai