"Molo gatvėje reikalingi greičio mažinimo kalneliai, nes automobiliai važiuoja dideliu greičiu molo link. Gyvenamieji namai yra arti važiuojamosios dalies, todėl tai yra pavojinga ir nesaugu. Visoje Molo gatvėje yra tik viena ar dvi perėjos. Čia turėtų būti gyvenamosios zonos ženklas, nes gyvena daug mažamečių vaikų, vadinasi, iki nelaimės – tik žingsnis. Viešasis transportas galėtų važinėti Pamario gatve. Sumažintume rizikos galimybes, triukšmą ir taršą", – į miesto savivaldybės atstovus kreipėsi klaipėdietis.
Pasak viešosios įstaigos "Klaipėdos keleivinis transportas" laikinai direktoriaus pareigas einančio Andriaus Samuilovo, nukreipus viešąjį transportą Pamario gatve, Molo gatvėje gerokai padidėtų lengvųjų automobilių eismas, triukšmas ir tarša.
"Pagrindinis 6-o autobuso maršruto keleivių srautas nukreiptas tiesiausiu keliu į pakrantę (išlipant "Melnragės" stotelėje) arba į pakrantę ir šiaurinį molą (išlipant "Molo" stotelėje). Nukreipus autobusą Pamario gatve, keliaujantieji išvardytomis kryptimis turėtų į autobusą įlipti "Girulių plento" stotelėje – paėjėti iki jūros ilgiau ir kirsti intensyvaus eismo Girulių plentą arba rinktis asmeninį automobilį. Praktika rodo, jog tokiu atveju nemaža dalis keliaujančiųjų persėda į automobilius, tad eismas Molo gatve tik padidėtų. Taip pat atkreipiame dėmesį, jog pablogėtų susisiekimo sąlygos vietiniams, Pirmosios Melnragės gyventojams, klaipėdiečiams, gyvenantiems Molo, Audros, Aušros, Ruonių, Vienybės, Kopų, Vaivos, Šlakių, Otų, Žiobrių, Nėgių, Smilgų, Vėtros, Smilčių gatvėse. Jie turėtų arba toliau eiti iki stotelės, arba rinktis brangesnę maršrutinio taksi paslaugą, arba persėsti į asmeninį automobilį" , – komentavo A.Samuilovas.
Vis dėlto pasak Klaipėdos miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjo Rimanto Mockaus, gyventojų prašymas Molo gatvėje įrengti greičio ribojimo kalnelius dar šį mėnesį bus svarstomas Saugaus eismo komisijos posėdyje.
"Problemą reikia spręsti kompleksiškai. Apsvarstysime galimybes įrengti kalnelius, perėjas. Tačiau kartais nutinka ir taip, kad, pastačius greičio ribojimo kalnelius, sulaukiame skundų iš gyventojų dėl padidėjusio triukšmo, vibracijos", – kalbėjo R.Mockus.
Naujausi komentarai