Tiek daug pridėta ir pripainiota. Būtų užtekę kelių eismo taisykles pacituoti ir viskas, - 181.1.2 pažeistas, - NEBUVO SUDERINIMO, LEIDIMO
181.1. Kelyje, pažymėtame kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir simboliu „A+“, ne maršrutinėms transporto priemonėms važiuoti šia eismo juosta draudžiama, išskyrus:
181.1.1. dviračius, elektrines mikrojudumo priemones, mopedus ir lengvuosius keturračius;
181.1.2. automobilius, pažymėtus skiriamuoju ženklu „Asmuo su negalia“ arba asmens su negalia automobilio statymo kortele, kuriuose važiuoja asmenys su negalia į (iš) švietimo įstaigą (-os) ar į (iš) dienos užimtumo centrą (-o), jeigu važiavimo maršrutas suderintas su kelio savininku jo nustatyta tvarka;
Komentuoja tie patys nevykėliai iš regionų, kuriems ir Jakų žiedą klaipėdiečiai turi baigti statyti, nes jie negali be kamščių įvažiuoti į Tilžės gatvę :) Tokie nesugeba vairuoti ir miesto gatvėmis , kuriame yra ŽENKLŲ, tokių jų " viena gatvė " neturi :)) Bukagalviai dergia klaipėdiečius bei mūsų išrinktus politikus . Man akivaizdu. Atmatos ir tiek .
labiausiai virkauja regiono gyventojai , jų kaimuose - viena gatvė kuria jie ir važiuoja :) Atvažiavo į miestą , kuriame yra viešasis transportas, klaipėdiečiai juo važiuoja , todėl ir sąlygos bei taisyklės " naudingos " viešajam . Man , gyvenančiam Klaipėdoje , viskas aišku ir suprantama. Miestiečiai skatinami važiuoti viešuoju ir dėl taršos mažinimo mieste , bet ...Atvykę iš regiono piktinasi ? Laikytis KET taisyklių nenori , nes nemoka ir nesupranta ? Kaip taip , jų " teisės " pažeidžiamos :)))
Ik zou wel is willen zien als mijn Auto stil valt op de 2e baan met mijn invalide kaart? Wat een enorme druk en chaos dit wordt voor overig verkeer. U moet er niet aan denken als ik stil val op die rijbaan en mijn handicaps niet kan zorgen voor het duwen van de auto. Wat dan He? lange file en de eerste baan ook voor de bussen en ambulance in gevaar denk daar maar is aan wat er gebeurt bij pech of stilvallen gehandicapte auto op de 2e baan. ach dan weer stukken in de krant en klachten.!
Aš manau, kad VšĮ Klaipėdos keleivinis transportas naudoti vaizdo stebėjimo kameras ne pagal paskirtį negali. Kameros įsigytos iš Europos Sąjungos finansavimo projekto "Portis" ir šių kamerų naudojimo paskirtis nėra KET taisyklių pažeidimų fiksavimas, Klaipėdos miesto savivaldybė kartu su Klaipėdos keleivinis transportas vykdo prekybą žmonėmis sutarčių pagrindu.
Reikėtų patikslinti, ar tokia KKT veikla nepažeidžia monopolijos įstatymo! O tai ir autobusai, ir parkavimas, ir eismo juostos. Kodėl tik viena įmonė? Kvepia monopolija!
Na priimti kvaili sprendimai kurių privaloma laikytis vistiek. Bet reikėjo matyti, kad yra tik dvi kelio juostos ir didelis eismas .Dabar čia susidaro automobilių spūstys ir ilgos eilės pastoviai . Automobilių ženkliai padidėjo, o pralaidumas buvo sumažintas nepagrįstai įvedus draudimą. Todėl neturėjo tik viena juosta palikti automobiliams, o kita tik autobusams kurių važiuoja nedaug. Keistai atrodo kad autobusai užima vieną juostą ir naudotis gali tik jie. Tokie apribojimai turėtų būti tik trijų eismo keliuose
Aišku neigaluji vežant buna ir priepoliai ir ir Šeip įtampa bent mano dukrai, ir traumos nugaros, negali ilgai sedeti, nugara persitempia, reikia ir pas kinezeterapiautus ir vezama atokvepio istaigas, yra iššūkių yra vasara karsta, ziema šalta, gulincio asmens kitokia medzegu apykaita. Visos kitos taisykles tai galioja dviračiai ar motociklai apvaziuojami, autobusai taip pat juos apvaziuoja, palaikau prašymą neigaluji vežant galimybė važiuoti A juosta A+
ir koks ženklas ant automobilio turėtų būti ? Na , tam , kad matytų kiti eismo dalyviai su kokia negalia vairuoja ir saugotis ? Manau klaiku , kokių " smegenų " dalyvauja eisme. Laikaisi KET , ženklų ir nereikės " ieškoti kaltų " .
Atšių atšių sakom KKT ir jo didžiai negerbiamam karaliui vieninteliam valdovui viršesniam už visus pasaulio protus sudėjus einšteinas didysis, išradęs kaip išbu0žinti miesto gatves ir paverst jas kavarsko keliuku su 1 juosta kur juda tik bričkos ir konkės su senais kuinais, nes greitis toks ir yra nuo 16-18 val judant nuo akropolio link senojo turgaus
Pameginkit pravaziuoti per miesta laikantis visu taisykliu ir rekomendaciju .
Pradedant viaduku prie parko : vaziuojant pirma juosta, reikia persirikiuoti i antra ,
po to vel gryzti ( kaip rekomenduoja ) i pirma , po to vel i antra......... ir taip per visa miesta.
is pirmos i antra, is antros i pirma ...
Aš biurokratas, nes laikausi KET taisyklių, kurių turi laikytis ir kiti eismo dalyviai ? Tada kaip vadinti tokius kaip pats, kurie to nesupranta ? Kvailiais ! ? Nesugebi , bet kaltini kitus .
Kaip suprantu pastba del nelogisko eismo juostu ir vaziavimu krypčių keitimosi, perspinimo. Kas tikrqi yra beda netik kelyje net ir dviraciu pesciuju takuose. Jus bendr karta paziurekite is toliau i savo kurinius
Reikėtų perlaikyti egzaminą , nes analfabetui išduota teisė vairuoti ___Jis patikino, kad kelio horizontalųjį ženklinimą atnaujins savivaldybės rangovas, o vairuotojui privalu vadovautis ne tik horizontaliuoju ženklinimu, bet ir kelio ženklais
Štai ir aiškėja koooookie turi vairuotojų teises ir dar skundus rašinėja ....klaiku ....vietoje to, kad pasikartotų KET ....tokiems ne tik pirma juosta nereikėtų leisti važiuoti ....manau turėtų būti bauda + perlaikyti taisykles ....grėsmė ne tik sau , bet ir kitiems eismo dalyviams ...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)