Iš Nidos – kaip iš užsienio

Iš Nidos – kaip iš užsienio

2009-11-02 23:59
Keista: nors Nida yra Lietuvos teritorijoje, dažnai čia poilsiaujantiems turistams tenka naudotis ne Lietuvos, o Rusijos mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis.
Keista: nors Nida yra Lietuvos teritorijoje, dažnai čia poilsiaujantiems turistams tenka naudotis ne Lietuvos, o Rusijos mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis. / Vytauto Liaudanskio nuotr.

Vienam klaipėdiečiui prisiminimai apie atostogas Nidoje apkarto. Gavęs sąskaitą už mobiliojo ryšio paslaugas vyriškis apstulbo išvydęs, kad jam būnant Lietuvoje įsijungė tarptinklinis ryšys.

Įsijungė rusų ryšys

Ričardas Vaičiulis pasakojo, kad šią vasarą Nidoje kartu su šeima jis atostogavo kelissyk. Po abiejų atostogų  jis gavo kur kas didesnes sąskaitas už mobiliojo ryšio paslaugas. Pradėjęs domėtis, kodėl taip nutiko, apstulbo sužinojęs, jog būdamas Lietuvoje jis naudojosi Rusijos mobiliuoju ryšiu.

"Esu šokiruotas, kad būdamas Lietuvos ribose patiriu tokių nesklandumų. Nesuprantu, kodėl mūsų mobiliojo ryšio operatoriai negali užtikrinti tinkamą ryšį. Nors pirmą kartą bendrovė "Omnitel", kurios paslaugomis naudojuosi, kompensavo įsijungusio tarptinklinio ryšio paslaugas, dabar to padaryti jie nesutinka, teigdami, jog aš pats turėjau pasirinkti šalyje veikiančius operatorius", – pasakojo R.Vaičiulis.

Klaipėdietis teigė nė neketinantis mokėti už paslaugas, kuriomis nesinaudojo. R.Vaičiulis tikino, kad už tarptinklinį ryšį jam papildomai buvo priskaičiuota 70 litų.

Kreipsis į teismą

"Gavęs sąskaitą minusavau tuos 70 litų ir sumokėjau, kiek man priklauso. Tačiau "Omnitel" darbuotojai užblokavo visų mano šeimos narių telefonų numerius. Visi trys abonentai paimti vieno žmogaus vardu, tačiau tarptinklinis ryšys Nidoje buvo įsijungęs tik vienam numeriui, tad kodėl paslaugomis negalime naudotis visi?" – svarstė R.Vaičiulis.
Vyras teigė, jog susitarti gražiuoju su mobiliojo ryšio paslaugų teikėju jau kurį laiką jam nepavyksta, todėl netrukus ketina kreiptis į teismą. Jis tvirtino sieksiantis įrodyti ne tik tai, kad nesinaudojo tarptinkliniu ryšiu, bet ir pareikalausiantis kompensacijos už patirtą moralinę žalą tiek jam, tiek ir visai šeimai.

"Jei būčiau Latvijos ar Lenkijos pasienyje, operatorius galėtų su manimi ginčytis, nes būtų kur kas sunkiau įrodyti, kurios šalies teritorijoje aš buvau, kai naudojausi mobiliuoju ryšiu. Tačiau dabar tikrai galiu įrodyti, nes nė neturiu Rusijos vizos, todėl naudotis rusų ryšiu aš negalėjau. Man siūloma atsisakyti tarptinklinio ryšio paslaugų, tačiau aš dažnai vykstu į užsienį, tad paslauga man reikalinga", – tvirtino R.Vaičiulis.

Kaltas pats klientas

Bendrovės "Omnitel" ryšių su visuomene skyriaus vadovės Daivos Selickaitės tvirtinimu, daugelis žmonių jau seniai žino, kad būnant toje Lietuvos teritorijoje, kuri ribojasi su kita šalimi, gali įsijungti tarptinklinis ryšys, todėl jie esą žino, ką daryti, kad to išvengtų. Dėl to panašių atvejų pasitaiko vis mažiau.

"Mobiliojo ryšio signalas visose šalyse yra vienodas ir nepaiso valstybių sienų, todėl pasienyje mobilusis telefonas gali prisijungti prie užsienio operatoriaus tinklo, jei jo bazinė stotis yra arčiau sienos ir ryšys yra bent kiek stipresnis. Paprastai taip gali atsitikti kelių kilometrų atstumu nuo sienos. Tokiu atveju visi skambučiai būtų apmokestinami pagal tarptinklinio ryšio tarifus. Tad jeigu tarptinklinio ryšio paslauga įjungta, pasienyje klientams patartina rinktis ne automatinį, o rankinį tinklo pasirinkimą ir nustatyti, kad telefonas veiktų tik "Omnitel" tinkle", – komentavo D.Selickaitė.

Pasak jos, jeigu klientas į tokią situaciją papuolė pirmą kartą, skirtumas jam kompensuojamas bei paaiškinama, ką jis turi daryti kitąkart. Tačiau, anot D.Selickaitės, šiuo atveju klientas apie tai jau buvo informuotas.

"Šiemet jau buvo atsižvelgta į šio kliento situaciją ir kompensuota visa suma, susidariusi dėl prisijungimo prie užsienio operatoriaus tinklo. Bendrovės darbuotojai paaiškino, ką daryti, jei vėl nutiktų taip pat. Tačiau ta pati situacija netrukus pasikartojo, nes žmogus nepaisė mūsų patarimų. Jei klientas pats geranoriškai nebendradarbiauja, mes negalime kaskart kompensuoti sąskaitų už jo pokalbius", – pabrėžė specialistė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų