Nuo rugsėjo Tiltų gatvėje bus erdviau

  • Teksto dydis:

Klaipėdos miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija vakar pritarė birželio mėnesį priimtam Savivaldybės administracijos sprendimui nuo rugsėjo 1 dienos grįžti prie senojo eismo režimo Tiltų gatvėje. Žinia, nuo birželio 10 dienos buvo laikinai leista ir visiems lengviesiems automobiliams dienos viduryje važiuoti per Biržos tiltą sukant į dešinę Turgaus gatve. Vakarykštis sprendimas palengvins viešojo transporto funkcionavimą labiausiai jam įtemptu rudens sezono metu.

Klaipėdos miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija vakar pritarė birželio mėnesį priimtam Savivaldybės administracijos sprendimui nuo rugsėjo 1 dienos grįžti prie senojo eismo režimo Tiltų gatvėje. Žinia, nuo birželio 10 dienos buvo laikinai leista ir visiems lengviesiems automobiliams dienos viduryje važiuoti per Biržos tiltą sukant į dešinę Turgaus gatve. Vakarykštis sprendimas palengvins viešojo transporto funkcionavimą labiausiai jam įtemptu rudens sezono metu.

Sezoniniai srautai

Uždarius Pilies g. tiltą, tačiau prieš priimant sprendimą nuo birželio 10 d. švelninti eismo režimą Tiltų gatve, transporto priemonių srautas piko metu abiem eismo kryptimis, atitinkamai, balandžio mėnesį buvo:

-Tiltų gatve: 379 motorinio transporto priemonės/val.

-Mokyklos g. tiltu: 4041 motorinio transporto priemonių/val.

Jau po pastarojo sprendimo priėmimo, rugpjūčio pradžioje vėl ištyrus transporto srautus, piko laikais transporto priemonių srautas buvo, atitinkamai:

-Tiltų gatve: 789 motorinio transporto priemonės/val.

-Mokyklos g. tiltu:  2551 motorinio transporto priemonių/val.

Skaičiuojant ne transporto priemones, o jų keleivius, balandį per rytinio piko valandą Tiltų gatve pravažiuodavo apie 9 000 žmonių, o Mokyklos g. tiltu – apie 6 000.
Rugpjūtį atitinkamai Tiltų gatve važiavo apie 6 500, o Mokyklos g. tiltų – apie 5 000 keleivių.

Dėl kamščių vasarą Tiltų gatvėje autobusai piko laiku vėluodavo nuo 3 iki 6 minučių; dėl to sutriko miesto ir privežamųjų maršrutų tvarkaraščių rišlumas. Transporto organizatoriai dėl to sulaukė nemažai pretenzijų.

Ruduo – išbandymų metas

Sezoniniai kelionių svyravimai kas mėnesį lyginant su metiniu mėnesio vidurkiu. Matome, kad rudens mėnesiams tenka metinis keleivių pikas. Jau esami šių metų duomenys rodo tas pačias tendencijas kaip ir pernai.

Šį rudenį viešojo transporto keleivių, važiuojančių Tiltų gatve, dar padaugės lyginant su pavasario skaičiavimais. Per labai įtemptą rytinio piko valandą autobusai turės pervežti daugiau kaip 9 tūkstančius keleivių. Per valandą gatve važiuos dvidešimčia daugiau autobusų, jie bus pilnesni, ilgiau sugaiš stotelėse. Iš tų dvidešimties autobusų 10 bus ilgieji, savo gabaritais dar labiau apsunkinantys eismą gatvėje. Todėl sprendimas sudaryti maksimaliai palankias eismo sąlygas jiems yra vienintelis racionalus.

Mokyklos gatvės tiltu per tą valandą rudenį važiuos apie 6 tūkstančius keleivių, daugiausia lengvaisiais automobiliais. Tai jau yra pralaidumo riba, ir, reikia manyti, judėjimo greitis ten nebus didesnis kaip pavasarį.



NAUJAUSI KOMENTARAI

hMM

hMM portretas
Kas įdomiausia, kad tie dviračiai jau tuoj nebevažinės, o juostos bus užimtos. Užkniso tas dviratininkų diktatas.

hx

hx portretas
Pasiziuri i ta nuotrauka ir darosi nebejuokinga. Siauroje gatveje dviraciui palikta tiek pat vietos kiek automobiliui. Kuo jie ten galvoja? :D
VISI KOMENTARAI 2

Galerijos

Daugiau straipsnių