Klaipėdiečiai vėjo siautulį pradėjo jausti paryčiais. Lietus maišosi su kruša, tačiau žadėtos šlapdribos ryte nebuvo. Didžiausią jėgą audra pasiekė apie 7.30 val. Vėjo greitis gūsiuose siekia 25-27 m\s. Tokia stichija uostamiesčio gyventojams – jokia naujiena.
Nepaisant to, ugniagesiai neturi laiko tinginiauti. Ryte nuo devynaukščio namo stogo atsilaisvino ir grasino nukristi žemyn stogo danga. Vos susitvarkę su šia problema ugniagesiai išskubėjo į Baltijos prospektą, kur ties 105-uoju namu pavojingai pasviro ir vėjo blaškomas galėjo nuskristi ant gatvės didžiulis reklaminis skydas. Jį teko nupjauti ir saugiai padėti.
Klaipėdoje medžiai negriūva, lūžinėja smulkesnės šakos.
Daugiausiai darbo ugniagesiams – Šilalės rajone, čia vėjas išvertė bene 14 medžių. Stipresnė sausio pabaigos audra ten žalos nepadarė.
Keleivių perkėla neveikia nuo penktadienio 18 val.
Feisbuko paskyros „Orai ir klimatas Lietuvoje“ nuotr.
Šeštadienį į Neringą keltai nekelia autobusų ir sunkiasvorio transporto – mariose pakilęs vandens lygis neleidžia saugiai šioms transporto priemonėms įvažiuoti į keltą ir iš jo išvažiuoti.
Ryte „Smiltynės perkėlos“ dispečeriui teko vieną autobusą Klaipėdoje apgręžti, jis nebuvo perkeltas į Smiltynę. Dar įdomesnį nuotykį patyrė iš Neringos į Klaipėdą persikelti norėjusio autobuso vairuotojas ir keleiviai. Smiltynės pusėje autobusas įvažiavo į keltą, bet pasiekęs Klaipėdos krantą keltas negalėjo jo išleisti – trapo nuolydis buvo pernelyg status, todėl autobusas grįžo į Kuršių neriją ir ten lauks palankesnio oro.
LNK reportažas:
Nors sinoptikai teigia, kad apie pietus vėjas turėtų rimti, žvelgdami į grėsmingai tamsų dangų virš jūros abejoja, ar šeštadienį senoji perkėla galės atnaujinti veiklą.
Uosto veikla pradėta riboti apie 4 val. ryto, bangų aukštis jūroje siekia 5 metrus. Išoriniame reide įplaukti į uostą laukia 1 laivas.
Klaipėdos senamiestyje, Žvejų gatvėje, formuojasi sunkiai pravažiuojama bala. Panašu, kad lietaus vanduo nesubėga į lietaus nuotekų kanalizaciją. Dangės lygis ties senamiesčiu dar nesiekia krantinės.
Naujausi komentarai