Anuomet avarijos vykdavo, nes pasitaikydavo, kad darbus vykdo neblaivūs darbuotojai. Dabar avarijos vyksta, nes darbus vykdo nekvalifikuoti darbuotojai. Kvalifikuotų darbuotojų gretos retėja.
kiekvieną dieną susiduriame su blogai paklotais tinklais. Kaip pvz. dujų vamzdžiai turi būti pakloti minimaliai 80cm gylyje. Geodezininkas nužymi trasą, pradedi kasti šalia, ir tik įleidi ekskavatoriaus kaušą vos 30cm, ir dujų vamzdis nutrauktas. Pasirodo nuo brėžinyje nužymėto ir realybėje vamzdžio vieta skiriais per 1,2m, ir jis paklotas 30cm gylyje. Tai kas atsakingas už tokį netikslumą? Projektuotojai? Buvę geodezininkai? Prieš tai dirbę rangovai? Lygiai taip pat ir su elektros kabeliais. Jie turi būti pakloti būti min. 70cm gylyje, tačiau yra buvę atveju kai ardai bordiūrą ir betono sluoksnyje nutrauki kabelį? Kaip taip gali būti? kas taip pakloja? Kas priiminėja darbus?
Su kastuvu kaskite tokiose vietose, tie dujotiekiai pakloti prieš 30-50 METŲ.
Chaltūros pradžia kas pakloja, paklojus neturi būti užverčiama, bet atvaro žemo lygio matininkas , praeina viršumi buvusio griovelio ir įrašo gylį iš projekto. Ko norėti Klaipėdos kolegija prikepė grybų matininkų, geodezininkų kurie vos vos 12 klasių baigė.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)