Paliekant šalį – milžiniškas mokestis oro uoste

Emigrantę pribloškė privačios kompanijos oro uoste nustatytų mokesčių kainos. Moteris tikino, jog paliekant šalį tai buvo paskutinis lašas, perpildęs jos kantrybę, – įlaipinimo į lėktuvą talono išspausdinimas popieriaus lape jai atsiėjo net 35 eurus.

Oro uoste laukė akibrokštas

Keleivė tikino, jog lėktuvais keliauja dažnai, tad ją galima vadinti įgudusia keliautoja.

Tačiau šį kartą skrydis iš Palangos į Anglijos Lutono miestą apkarto dėl apmaudžios klaidos.

"Turėjau nemalonų įvykį, kuris man kainavo 35 eurus. Viskas būtų tvarkoje, jei tikrai būtų už ką mokėti, tačiau šįsyk nesupratau, kodėl buvo nuplėšta tokia suma?" – piktinosi keleivė Jolanta.

Emigrantė į Angliją skrido per Palangos oro uostą.

Moteris patraukė prie išvykimo vartų, nes turėjo tik rankinį bagažą, taip pat buvo įsigijusi pirmenybinio įlaipinimo bilietą (priority boarding angl.), kuris yra brangesnis nei likusieji.

"Viskas tvarkingai sudėta, parfumerija – maišeliuose, jokio viršsvorio, nupirkta viena brangiausių sėdimų vietų. Registravausi skrydžiui internetu, vadinasi, nėra ko jaudintis", – kelionės pradžią prisiminė keleivė.

Patikroje moters buvo paprašyta pateikti įlaipinimo taloną.

"Aišku, aš išsitraukiau mobilųjį telefoną, kadangi visada jį naudoju. Jame esu parsisiuntusi "Wizz Air" programėlę, kurioje yra visa informacija apie mano skrydį, popierinių įlaipinimo talonų nebespausdinu jau trejus metus. Bandau atidaryti telefone programėlę, bet elektroninės formos įlaipinimo talonas neatsidaro, nors visa informacija apie skrydį yra, galima matyti mano sėdimą vietą ir kitą informaciją", – pasakojo Jolanta.

Keliautoja neišsigando, esą tokių trukdžių pasitaikydavo ir kituose oro uostuose.

"Yra man taip nutikę keletą kartų Kauno oro uoste, Lutone Anglijoje, Rygoje, Tel Avive. Sutrikus interneto ryšiui, nueidavau prie įlaipinimo vartų ir parodydavau pasą. Pasakius vien tik pavardę, kompiuteryje darbuotojai surasdavo mano bilietą ir dar atsiprašydavo už nepatogumus. Jokio mokesčio neteko niekada mokėti", – pabrėžė emigrantė.

"Eik, susimokėsi ir grįši"

Tačiau pasak moters, oro uosto tarnybų darbuotojai ją nusiuntė susimokėti 30 eurų mokestį, tikindami, jog kitaip ji negalės tęsti kelionės.

"Pasakiau, jog nieko aš nemokėsiu. Tačiau taip man ir pasakė pasienio darbuotojas su didele pašaipa veide – esą eik, susimokėsi ir grįši. Bagažo priėmimo skyriuje pasikartojo ta pati istorija. Išrašo man čekį 30-čiai eurų ir liepia eiti į kasą susimokėti. Po pasiaiškinimų, parodymų, kad viskas telefone atsidaro ir yra visa informacija, buvau išvadinta nepadoriomis frazėmis. Buvo net pasiūlyta skraidyti kitomis oro linijomis, o jei noriu skristi, turiu mokėti", – piktinosi Jolanta.

Keleiviai liejo įsiūtį

Keliautoja tikino, jog oro uosto patalpose, suradus kasą, lygiai tokias pat pasipiktinimo emocijas liejo ir kitas keleivis, kuriam taip pat teko mokėti 30 eurų mokestį.

"Vyras įširdęs išrėkė, kad čia muitą renka, nes, pasirodo, jis mokėjo irgi už tą patį. Žmogus išėjo trinktelėdamas durimis ir burnodamas", – pasakojo Jolanta.

Lėktuvo keleivei buvo patikinta, jog skrydžių kompanija "Wizz Air" yra nusistačiusi tam tikras taisykles.

Kiek suprantu, visi turėjo susimokėti už tą patį.

"Buvo pasakyta, kad įlaipinimo kortelės išspausdinimas popieriaus lape kainuos 30 eurų. Mano nuostabai, išėjus iš kabineto, prie kasos buvo susidariusi eilė. Kiek suprantu, visi turėjo susimokėti už tą patį. Neturėjau jau laiko aiškintis, nes buvau labai sugaišinta", – aiškino moteris.

Tačiau moters nemalonumai tuo nesibaigė. Apsižiūrėjo, kad piniginėje iš 40-ies už talono išspausdinimą pateiktų eurų ji grąžos gavo 5 eurus.

"Paklausiau, kur man kreiptis, kol neišskridau, dėl penkių eurų grąžos. Salės darbuotoja paskambino telefonu į kasą ir pasakė mano pavardę. Buvo galima girdėti, kad ta moteris atsisako su manimi kalbėtis. Paėmiau ragelį, mandagiai paklausiau apie grąžą. Tačiau vėl buvo atrėžta, esą aš nežinau, jog 5 eurus reikia mokėti už paslaugą. Tai štai kur šuo pakastas, aš dar ir paslaugą gavau už penkis eurus", – piktinosi Jolanta.

Tautiečiai liejo pyktį

Socialiniame tinkle "Facebook" paviešinta šios emigrantės patirtis iš karto susilaukė dėmesio tarp tautiečių, kurie dažnai skraido oro linijomis.

Dauguma jų piktinosi, jog užsienio oro uostuose tokių nemalonių patirčių išvengia, o popieriuje spausdintų bilietų ar įlaipinimo kortelių iš viso nebenaudoja.

Kituose oro uostuose pakanka net telefone išsaugoto momentinio ekrano atvaizdo su bilietu.

Tiesa, atsirado tokių, kurie pripažino, jog skrisdami per Palangos oro uostą buvo įspėti, kad čia priimami tik popieriniai bilietai.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vika

Vika portretas
Vienu zodziu, apiplesimas vidury baltos dienos. Susigalvoja mokescius kokio nori dydzio ir turi moketi arba neisskrisi. Cirkas ir tiek. Apiplesimas be jokio sazines grauzimo. Na ir slykstukai...

Arunas

Arunas portretas
Ir aplamai, kam emigrantas kelią neigiamas emocijas, yra padugnės. Emigrantai yra kažkieno vyras, žmona, brolis, sesuo. Užkalnis su savo puskvailiais straipsniais neapykantą sieja.

Arunas

Arunas portretas
Kad Palangos oro uosto personalas elgiasi kaip akmens amžiuje, seniai žinoma. Nekokia vizitinė kortelė. Ir nereikia čia apie taisykles. Žmogiškumas reputaciją kuria. Susisiekimo ministrui reiktų ir čia tvarką įvesti. "Vartų prezidentai", bl.
VISI KOMENTARAI 30

Galerijos

Daugiau straipsnių