Pereiti į pagrindinį turinį

Paluckas sureagavo į Neringos mero siūlymą statyti tiltą į Kuršių neriją

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Klp

Galės pasidaryti 100 eurų ekologinį mokestį.... perspektyvu
2
0
pagal Jasaiti

reikia mariose uzdrausti laivyba ania ?
1
0
asas

seimo vagys automagisrale rusiska apmokestins ar isardys bet tilto nestatys babkiu karui reike
0
-4
Demagogams ir viešų pinigų švaistytojams

Tunelis yra po marių dugnu. Tingit jį išvalyt? Įdarbinkit tas žydes narkomanes, kur šliaužioja po Nidą, Juodkrantę, ir išvalys plikomis rankomis už pigių narkotikų dozę. Nekainuos nieko. Galėsite ir paspirtukais nuvažiuoti tuo tuneliu iki Kuršių Nerijos.
7
-3
Algimantas

Žinove, galvok ką rašinėji, nes gali baigtis taip, kad būsi priverstas vienas iškasti tą urvą.
2
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Palaikau

Palaikau tunelį arba tiltą. Statybą atiduoti i verslo rankas, kad patys už mokestį atpirktų senai stovėtu.
2
-8
palaikau už galo ir aš,

bet aš ekologinio elektrinio kosmodromo statybą
5
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Nidos gyventoja

Tegul p.Barysas paaiškina, kaip Norvegijoje į bet kokią salą išsprendžia susisiekimą.Taip pat Danijoje visur vietoj keltų pastatyti mokami tiltai.Tik pas mus žmonės ištisus metus,gyvendami arskirtoje teritorijoje priklauso nuo keltų norų,kada nori kelia, kada nori nekelia,kainas smiltynės uabčikas didina kas met, o žmonės miršta,nes nespėja per keltus nuvežti į gydymo įstaigas.Tai,jei bus tiltas apmokestintas,nebus jokio jo apgiulimo.Tik už tiltą,kaip Skandinavijoje.
2
-13
Antanas,Klaipeda

Važiuok arba eik į Klaipėdą ar Mažeikius gyventi,bus patogu gyventi,Jūs ten visi nelegalai.Ten gyvūnijos ir augmenijos žemė.Jus baigiant sunaikinti gamtos grožį
3
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

>Nidos gyventojai

Norvegijoje išsprendžia , nes Norvegijoje nėra Nidos gyventojų
8
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

EK

Jasaitis žiema iš neturejimo ka veikti, sugalvoja statyt tilta, matyt kaip meška žiemos imygio metu susapnavo, kad marios užšalo ir visi važiuoja pas ji, oho pagalvojo Jasaitis, o vasara-vasara reikia tilto, tiesa i savo "didmiescius" jis jau nebeisileidžia per daug transporto.Jasaiti atsibusk, greit pavasaris.
8
-2
blia

Prieš rinkimus vienas kugelis siūlė į Palangą antrą kelią tiesti, taip kad meras nervingai rūko kamputyje.
6
-3
Pakrante

Vos ne erotinės fantazijos !
9
-2
manau

Rekomendacija, kuršių neriją užstatyti iki 10%, mini viešbučiais valdomais valstybės. Ispanija tai padarė, ir turistų neatsigina
6
-3
Na ir ka daryt ...?

Vot durneliu tauta. Keliu, tiltu remontuoti neturi pinigu, o cia net nauja tilta statyti . O cia dar Nuoseda is zmoniu santaupas ir pensininku pensijas apie 8 milijardus nori atimti ir atiduoti hoholams ir tarpusavyje pasidalinti. Cha cha cha ....... bajorai nuogom ir apsiktom subinem ale su mediniu kardu ant pilvo tiltus statys ...... cha cha cha
13
-3
?

pries kara visiems protas pasimaiso
8
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

?

pries kara visiems protas pasimaiso
3
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

>?

apie koki tu cia kara,kariautojau? Nori pokariauti, pirmin i durkaina!
4
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Vaida

Žiema nidiškiam mažai veiklos su tilto plakatais prie seimo pats tas pasorodyti:)
5
-2
vagys

uzdaryti is viso ta vagiu kampeli ! gamtai ir zmonem bus ZYMIAI geriau !
7
-2
Mankurtas

Jasiaičui prasidėjo nesuvokiami dalykai: apie kokį tiltą jis vapa? Ar bent susimasto, kokie srautai padugnių, gamtos niokotojš vasara pajudės tuntais į Neri gą? Gyventojams nerigoje nepatinka lobti , užsidirbti iš turistų? Tegul kelsiasi iš Kuršių nerijos lauk. Senojo gmero mąstymas visiškai dehradavo... Tokiį unikalų gamtos kampelį sutrypti. Gal pavažiuotų ponas meras į Čilę? Ten suvoktų, kaip saugoma išskirtinė gamta, juk Neringa- ne šio pietietiškos išvaizdos pono nuosavybė?
8
-7
tiesa

> Mankurtas yra Mankurtas- motina narkomanė žinojo kokį vardą duoti.
6
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

nuomonė

>Padugnė nebent esi tu, o srautą reguliuoja ne keltas, o mokestis už pravažiavimą.
6
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Cia gi Lietuva, vaikeli!

ne sukit sau galvos, viskas labai paprasta. Mat Paluckas turi savo kasni AB Smiltynes Perkela, ir gyna ta vista, nesanti auksines kiausinius ir tiek.
13
-4
paluckai atsargiai,

čia ne juokai, tas linksmas vyrukas taikosi į tavo kėdę, dar keli tokie patrauklūs pasiūlymai ir turėsi jam ją užleisti ...
10
-3
Atvirai

Nida pavirto pigių šliundrų narkomanių sankaupos vieta. Nevažiuos ten padrūs žmonės nei tiltu, nei keltu neplauks. O žydės susimokės, nereikia tilto. Padarys žydė kelis analinius ir turės už ką susimokėti kelionei iki Nidos. Problemos nė nėra.
10
-9
nereikia atvirumo

Nereikėtų čia tokių bjaurių savo svajonių viešai aprašinėti, šitaip galima ir problemėlių prisidaryti.
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Alio

Jei turi pinigų, amžinas Nidos meras tegul statosi.
12
-2
pigesnis variantas

Geriau pastatyti laidynę. Užtaisai ir šauni vieną automobilį po kito.
11
-1
čia nelabai ekologiškas būdas,

daug ekologiškiau yra elektra varoma raketa : su savo bmw, mersu ar audine, į tą raketą įvažiuoji kokiam nors kaune, šiauliuose, ar tiesai nuo seimo, užsidarai raketos vartelius, tada raketa iššauna ir tu tiesiai, ekologiškai, netrikdydamas žuvų migracjų nusileidi pas emdę į kupolą, ar spa ''stebuklai'', ten prie mėlynos šviesos gerai užsitorčini ir tada, kol dar akys didelės ir baltos, su ta pačia elektrine raketa čiuoži atgal ...ane
13
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

realiai

Automobilių ir keleivių srautus reguliuoja ne keltas ar tiltas, bet mokestis už pravažiavimą, o keltai yra gamtos teršėjas visomis prasmėmis ir apie jokia ekologiją kalbos nėra. Geriausias variantas - tunelis, bet vargu ar monopolistai užleis pozicijas.
11
-4
logiką įsijunk

Pagal tave visi automobiliai važiuos per tiltą ar tuneliu išjungę variklius? Keltas perkelia 40 automobilių, o dirba tik **** varikliai vietoj 40. Ar jauti skirtumą?
10
-5

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

tu

Logika įsijunk, per tiltą ar tunelį automobilis pravažiuoja per tris minutes, o prie kelto vasarą automobiliai stovi, tiksliau lėtai juda tris ir daugiau valandų. Mamuonėlis skystas elementarių dalykų suvokimui ?:)
9
-8

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

realiai

> jie nestovės valandų valandas eilėse įjungtais varikliais ir žmonės neturės iš nevilties atlikinėti "gamtinius reikalus" šalikelės krūmuose. Tiesa, gal galite įtempti galvos raumenį ir pamąstyti apie tai, kaip sistemingas keltų judėjimas veikia žuvų migraciją, kaip yra plaunami keltų deniai ir taip toliau. Svarbiausia, niekas nenurodinės, kad paskutinis kelto reisas 24 valandą. Gal galima autostradą uždaryti penkioms valandoms ar įvažiavimą į Vilnių?
12
-6

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Labai įdomu

kaip tiltas padidintų automobilių srautą kuršių nerijoje ? Ar tai keltu ar tai tiltu - persikėlimas mokamas ir jokio srauto nepadidintų, tačiau tiltas būtų pats patogiausias pesikėlimo būdas tiek vietiniam tiek turistams tiek spec. tarnyboms ar net kariuomenei. Keltai tai pat išlieka perkeliant pavojingus arba labai sunkius ar spec krovinius.
11
-5
čia

tiltas gudams
4
-7
gudas rudas mandaravas,

per šikynę rudas ravas
6
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

taip jis neapsimeta, jis iš tikro kvailys

" Jeigu važiavimas tiltu būtų mokamas, nebebūtų trukdoma žuvų migracijai Kuršių mariose ir sumažėtų tarša Smiltynės perkėloje "
18
-5