Pėsčiųjų tiltą uždarė metams Pereiti į pagrindinį turinį

Pėsčiųjų tiltą uždarė metams

2009-03-09 09:00
Pėsčiųjų tiltą uždarė metams
Pėsčiųjų tiltą uždarė metams / Nerijaus Jankausko nuotr. Nepatogumai: uždarius tiltą per geležinkelį pėstieji turės daryti puskilometrio ilgio lanką Herkaus Manto gatve.

Miesto centrą iš Mažojo Kaimelio pėsčiųjų tiltu įpratę pasiekti miestiečiai turės keisti savo įpročius – jis uždaromas ilgiau nei metams.

Šiandien bendrovė „Hidrostatyba“ pradeda Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtros antrąjį etapą. Vienas iš jo darbų – pastatyti naują tiltą per geležinkelį, todėl dabar esantis jau nuo šiandien pėstiesiems bus užvertas.

Bendrovė „Hidrostatyba“, rekonstravusi ir Biržos tiltą, pėstiesiems buvo pastačiusi laikiną tiltą per Danę. Tačiau per geležinkelį, kol vyks naujojo tilto statybos darbai, laikinas nebus pastatytas.

"Tai nėra numatyta projekte. Be to, geležinkeliu važinėja traukiniai, todėl statyti laikiną tiltą galbūt net būtų pavojinga", – teigė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ filialo „Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra“ direktorius Aleksandras Dolomanovas.

Uždarius tiltą per geležinkelį pėstieji neišvengs nemalonumų – jiems reikės daryti kone puskilometrio ilgio lanką Herkaus Manto gatve po viaduku.

"Apmaudu, kad neradome kitos išeities, tačiau naujas patogus tiltas atpirks visus vargus", – sakė Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius.

Paklaustas, ar nebijo, jog, uždarius tiltą, žmonės, norėdami sutrumpinti atstumą, ims kirsti geležinkelio bėgius, A.Dolomanovas tikino, kad taip tikrai nenutiks, nes geležinkelį juosia tvora, be to, tvarką prižiūri apsaugos darbuotojai.

"Galbūt verta šiek tiek pakentėti, nes po to miestas turės tikrai gražų tiltą", – kvietė A.Dolomanovas.

Numatyta, kad naujasis tiltas sujungs Kretingos ir Šaulių gatves. Kitaip tariant, jis sieks daugiau nei 300 metrų ir bus kur kas ilgesnis nei dabartinis.

Be to, dėl nedidelio nuolydžio tiltas bus kur kas patogesnis neįgaliesiems, vežimėlius stumiančioms mamoms, dviratininkams. Tikinama, kad žiemą ant tilto nesusidarys ledas, nes jo pagrindas bus šildomas.

Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra, taip pat ir naujojo tilto statyba kainuos apie 13 mln. litų. Dalį jų skyrė Europos Sąjunga, prisidėjo mūsų valstybė bei bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų