Pietinis aplinkkelis išstums gyventojus

Uoste daugėjant krovinių miestą dusina sunkiasvoriai automobiliai. Šią problemą galėtų išspręsti planuojamas pietinis išvažiavimas, tačiau jo statybų kainą gali pakelti privačių žemių savininkai.

Iš Klaipėdos uosto autotransportu išvežamą krovinių srautą planuojama nukreipti į pietinį išvažiavimą. Jis pratęstų Minijos gatvę. Kelias eitų greta geležinkelio iki planuojamos kelių lygių Kairių gatvės sankryžos. Toliau per miškus ir privačias žemes pietinis išvažiavimas tęstųsi iki kelio Šilutė - Palanga. Sankryža su šiuo keliu būtų ties Dumpių kaimu.

Šiandien Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijoje (KVJUD) tartasi dėl pietinio išvažiavimo iš uosto projekto parengimo ir privačių žemių išpirkimo. Išvažiavimas tęstųsi apie šešis kilometrus. Vienas kilometras priklauso miesto teritorijai, o likusieji - Klaipėdos rajonui. Šioje atkarpoje pietinis išvažiavimas eitų per 40 privačių sklypų. Juos valdo apie 20 savininkų.

Iki šiol neišspręstas klausimas, kas turėtų parengti pietinio išvažiavimo projektą ir išpirkti žemę iš privačių savininkų. Klaipėdos miesto savivaldybė suinteresuota šio išvažiavimo atsiradimu, nes tai nukreips krovininį transportą iš Jūrininkų prospekto. KVJUD tai pat laukia projekto įgyvendinimo, nes tai pagreitintų krovinių gabenimą.

Pietinio išvažiavimo projektas turėtų būti pradėtas po detaliojo plano parengimo. Projektuotojai tikisi, jog planas bus parengtas iki metų pabaigos. Tik tuomet pradėtų prasidėtų pietinio išvažiavimo klausimo sprendimas.

Parengiamiesiems techninės dokumentacijos darbams reikės 3,6 mln. litų. Kiek kainuos keturių juostų kelio statyba kol kas neskelbiama. Pietinio išvažiavimo galimybių studiją greitu laiku bus pristatyta miesto savivaldybėje.


Šiame straipsnyje: pietinis aplinkelis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių